Aktuality

Nová zábavná show Aleše Cibulky Rozhlas jede za vámi se vydává na cestu po celé České republice. Každý měsíc se zastaví v jiném městě naší země a nabídne bohatý program. Regiony navštíví nejen rozhlasové osobnosti a umělci z...
Český rozhlas přijal nová pravidla pro používání umělé inteligence (AI). Tato pravidla představují významný krok v jeho závazku k inovacím a efektivitě při zachování vysokých etických a kvalitativních standardů. Zdůrazňují r...
V pondělí 26. února odstartovala na Rádiu Blaník nová hudební hra s názvem 3 za 3! Zábavná hra, která běží v Dobrém ránu Rádia Blaník, se opět zaměřuje na hudební positioning stanice a posílení délky poslechu stanice. Rádio...
Dlouho očekávaný start reality show Survivor Česko & Slovensko je tady. Večer na Voyo odstartuje prvním dílem, ve kterém proti sobě stanou dva kmeny: Titáni a Lovci. Více než 70 dní se budou snažit jeden druhého přelstít a přehrát....
Jedničkou nedělního hlavního vysílacího času se stal poosmé v řadě seriál Smysl pro tumor. Série inspirovaná reálným příběhem onkologického pacienta přilákala k obrazovkám průměrně 1,35 milionu diváků s podílem na sledovano...
Hitrádio FM Plus ze skupiny Media Bohemia už zachraňuje i životy. Posluchač, který slyšel ve vysílání rozhovor pana profesora MUDr. Richarda Rokyty, Ph.D., přednosty Kardiologické kliniky FN Plzeň v pořadu Live s Jirkou Pelnářem, díky...
Řady sportovních expertů Radiožurnálu Sport nově rozšiřuje Pavel Horváth, bývalý fotbalový záložník a český reprezentant. Každé pondělí hodinu před polednem hodnotí v pořadu Desítka Pavla Horvátha víkendové fotbalové událost...
Informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě - Češi a reklama 2024 vyplynulo, že Češi jsou obecně přesyceni reklamou, nejvíce v komerčních televizích, naopak v místě prodeje by jí uvítali i více. Letos proběhlo již 41. ...
Český rozhlas Brno si v letošním roce připomene významné výročí. Dne 1. září 2024 uplyne přesně 100 let od zahájení pravidelného rozhlasového vysílání v Brně a na Moravě. U příležitosti jubilea brněnské studio Českého roz...
Česká televize připravila novou image kampaň nazvanou Máme rádi ČT, jejímž cílem je ukázat nejen nejoblíbenější seriály a projekty, ale plnou šíři programové nabídky České televize. Ve třech čtyřiceti sekundových spotech se obj...