Aktuality

Nová řada Survivoru představí jedinečné osobnosti a velké hráče s rozdílnými charaktery, názory a přístupy k životu. Nyní budou svádět boj s počasím, přírodou, ostatními i sami se sebou. Na ostrově uprostřed karibského moře ...
Rádio Blaník, které je dlouhodobě rozhlasovou jedničkou v podílu na trhu, dle nových dat Radioprojektu opět zvýšilo svůj náskok před ostatními stanicemi. Aktuálně zaujímá tržní share 10,9 %. Meziročně si v Radioprojektu polepšil...
Česká televize spustila zcela novou verzi hybridní aplikace Teletext postavené na internetové technologii a přináší další rozměr pro tuto tradiční službu, zaměřenou převážně na zpravodajské a sportovní informace. V moderním desig...
Rádio Blaník od pondělí 5. února mění své programové schéma. Ranní show Dobré ráno od 6.00 do 9.00 hod. nově moderuje oblíbený moderátor Petr Slíva. V čase od 10.00 hod. do 13.00 hod. se nově představí moderátor Jirka Fr...
Populární západočeské Hitrádio FM Plus začíná od února vysílat i na frekvenci 96.6 FM v Mariánských Lázních. Stanice, která působí v Plzeňském a Karlovarském kraji, tak pomocí tohoto dokrývače vylepší pokrytí v Mariánských...
Hitrádio Orion, nejposlouchanější stanice Moravskoslezského kraje, v rámci své dlouholeté spolupráce s neziskovou organizací Haima Ostrava chystá novou hru pro onkologicky nemocné děti hospitalizované ve FN Ostrava.  Interaktivní temati...
Masopustní veselí se na západě Čech těší velké oblibě a tuto tradici v regionu udržuje řada obcí a další se k nim v posledních letech postupně přidávají. Posluchači Hitrádia FM Plus teď volí krále všech masop...
Pod červeným tlačítkem teď mohou diváci sledovat výběr videí z lifestylových webů Primy. Nabídka videí se bude postupně rozšiřovat. Pro zimní fitness sezonu se partnerem aplikace stal InSPORTline. Zdroj: TV Prima „Jsme rádi...
Sportovní televizní fanoušci v Česku a na Slovensku se mohou těšit na novinky. Skupina Nova už 29. února spustí další prémiové sportovní stanice. V pořadí pátý a šestý kanál nabídne motorsport v čele s exkluzivn...
V zákaznických centrech telefonních operátorů se stále výrazněji uplatňují prvky umělé inteligence. Narůstá rovněž počet klientů, pro které je interakce s chatboty či voiceboty preferovanou cestou, jak řešit zákaznické požadavk...