Aktuality Televize

Radost provázela sobotní první večer StarDance nejen na parketu, ale také u televizních obrazovek. Začátek soutěže přilákal k obrazovkám 1,63 milionu diváků starších patnácti let. Jedná se tak o nejlepší start od roku 2008. Výkony ...
Díky štědrosti diváků a dárců se během nedělního benefičního koncertu podařilo na pomoc postiženým povodněmi vybrat 38 209 076 korun. Vybrané prostředky poputují do sbírky SOS Povodně organizované Člověkem v tísni. Během hude...
Televizní psychologické drama Máma z 80. let minulého století už brzy rozšíří seznam pořadů, které v brněnském studiu České televize natočil režisér Jiří Strach. Po Osmách, Labyrintu nebo pohádce Šťastný smolař natáčí v ...
Pivovary Staropramen patřící do mezinárodní skupiny Molson Coors jsou první značkou, která se rozhodla využít zcela nový formát vertikálních injektáží, jež vytvořila a reklamním zadavatelům nabízí skupina Prima. V úterý 3. zář...
Už v září zahájí novou sezonu ČT :D zábavně-naučný cyklus My se máme s moderátorem a oceňovaným popularizátorem vědy Danielem Stachem. Herec Luboš Veselý bude průvodcem seriálu o přírodě a mezigeneračních vztazích Mů...
TV Nova přechází dnešním dnem do volebního režimu. Před blížícími se krajskými volbami si připravila pro voliče velké množství obsahu, který jim pomůže si udělat přehled o jednotlivých stranách a kandidátech, jejich smýšlení ...
Nova slaví 30 let své existence a při této příležitosti představila novou vizuální identitu hlavní stanice TV Nova. Hlavním grafickým prvkem se stala tzv. nekonečná smyčka, která nahradila dosavadní spirálu a bude se prolínat ve...
Letošní pohádka v českém znakovém jazyce bude prostřednictvím čarodějnického příběhu poukazovat mimo jiné i na důležitost sourozeneckých vztahů. Na základě loňské zkušenosti se zpracování ujali režisér Ivo Macharáček a scen...
Nové seriály, oceněné filmy, řada dokumentů, pořady pro děti, online projekty nejen pro mladé i osvědčená zábava na sobotní rodinné večery v podobě StarDance – to vše Česká televize chystá v nadcházejícím období. Podzimní sc...
„Voyo strhne vaši pozornost“ – to je nová letní brandová kampaň, která upozorňuje na to, že se na svůj oblíbený film nebo seriál mohou předplatitelé dívat kdykoliv a kdekoliv, a hlavně že si vybere opravdu každý. Voyo je totiž ...