Aktuality Radia
AUDIO UVNITŘ - Na první pohled poměrně nenápadnou změnu zavedlo na začátku února moravské radio Rubi. Denní vysílání totiž začalo členit do tematicky laděných bloků, jež navazují na denní rytmus posluchačů. Jednotlivým programov...
ANALÝZA DENNÍ POSLECHOVOSTI - Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí zůstává také v denní poslechovosti Rádio Impuls, denně má 1,064 milionu posluchačů, přičemž od druhé Frekvence 1 jej dělí 98 tisíc posluchačů, od třetí Evropy ...
Nejposlouchanější regionální stanice v České republice Rádio Blaník pokračuje v posilování svého pokrytí. V pondělí 18. února spustí dvě nové frekvence v Libereckém kraji – konkrétně 107,4 MHz přímo v Liberci a 97,2 MHz v Jablon...
Mediální skupina Bauer Media kupuje nejposlouchanější slovenské Rádio Expres. Získala už souhlas tamního regulátora. Celý obchod je nyní ve stadiu jednání a měl by být dokončen v průběhu několika týdnů. (Pokračování textu…...
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém třetím letošním zasedání řešila celkem jednapadesát bodů programu. Nedílnou součástí je udělování kmitočtů, hned čtyři udělené frekvence jsou určeny rockovým příznivcům, po...
ANALÝZA TÝDENNÍ POSLECHOVOSTI - Žádné změny se na vedoucích pozicích ani v tomto RadioProjektu neudály. Rádio Impuls dokázalo alespoň jednou týdně oslovit 2,145 milionu posluchačů ve věku 12-79 let. Na druhém místě je rádio Frekvenc...
Agentury STEM/MARK a Median dnes zveřejnily první čísla poslechovosti rozhlasových stanic v rámci měření Radio Projekt, které sleduje vývoj poslechovosti rádií v tzv. klouzavých pololetích. Nejposlouchanějším rádiem ve třetím a čtvrt...
AUDIO UVNITŘ - Prvního února roku 1993 se úderem sedmé hodiny ranní objevila v pražského éteru na kmitočtu 93,7 MHz zcela nová rozhlasová stanice radio City. Úplně první skladbou, která se dostala do playlistu této stanice, byla speciáln...
Zástupci veřejnoprávního rozhlasu na včerejším parlamentním semináři k digitálnímu vysílání přiblížili, jak se bude vyvíjet nabídka digitálních rozhlasových stanic v DAB a DVB-T. Jak je známo, skončí Rádio Česko a Leonardo. Ná...
Zajímavou propagační formu svého odpoledního bloku "Rock bez reklam" zvolila RockRádia. Zapojit se do ní mohou samotní posluchači, kteří si na své poštovní schránky vylepí samolepky "Nevhazujte letáky - posloucháme Rock bez reklam". Naps...