Radia Obchod

Český rozhlas Radiožurnál spouští novou komunikační kampaň. Cílem je upozornit na novou podobu nejposlouchanější stanice Českého rozhlasu a podpořit povědomí o značce. Ke komunikaci celé kampaně bude postupně využito většiny media...
Radio 7. 6. 2013
ANALÝZA DENNÍ POSLECHOVOSTI - Rádio Impuls je nadále jedinou stanicí u nás, která v denní poslechovosti vykazuje výsledek nad jeden milion posluchačů, meziročně rostlo druhé rádio Frekvence 1 (968 tisíc) i třetí Evropa 2 (927). Vypl...
Radio 29. 5. 2013
V měsíci lásky radio City ve spolupráci s Dopravním podnikem hlavního města Prahy odstartovalo nový originální projekt, ve kterém budou hrát hlavní roli city celé Prahy. Všichni posluchači z metropole teď dostanou neobvyklou možnost pod...
Radio 22. 5. 2013
ANALÝZA TÝDENNÍ POSLECHOVOSTI - Rádio Impuls si alespoň jednou týdně naladí 2,1 milionu posluchačů ve věku 12-79 let. Frekvence 1 s výsledkem 1,888 milionu posluchačů se sice dotahuje, přesto odstup mezi oběma médii je stále přes 2...
Radio 21. 5. 2013
Původní stanice skupiny Radio Investments a MII Praha budou v rámci mediální skupiny GES fungovat pod souhrnným označením Radio United Group. Budou pod správou nově vzniklé společnosti stejného jména. (Pokračování textu…)...
Radio 21. 5. 2013
Agentury STEM/MARK a Median dnes zveřejnily první čísla poslechovosti rozhlasových stanic v rámci měření RadioProjekt, které sleduje vývoj poslechovosti rádií v tzv. klouzavých pololetích. Nejposlouchanějším rádiem ve čtvrtém kvartál...
Radio 16. 5. 2013
Podpořit povědomí o značce rodině RockRádií má nová outdoorová kampaň s hlavním sloganem "Otoč to na ... FM". Tentokráte využije netradičního formátu, konkrétně se bude realizovat u silnic na čerpacích stanicích po jižních, západ...
Radio 11. 4. 2013
Na začátku dubna představuje rádio Evropa 2 svou novou kampaň s názvem Music revolution, na jejíž realizaci se podílela celá řada českých i zahraničních osobností. Celoroční koncept odstartoval v pondělí 1. dubna v podobě sponzoringov...
Radio 2. 4. 2013
Poměrně ambiciózní cíle si klade nový management české společnosti BBC Radiocom, která brzy změní svůj název i označení vysílaného programu. Vznikající zpravodajské Rádio Zet chce do tří let dosáhnout poslechovost ve výši 80 –...
Radio 26. 3. 2013
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání definitivně schválila převod obchodního podílu v české pobočce nadnárodní stanice BBC, která putuje do rukou francouzské skupiny Lagardere. Nic tedy nebrání dokončení převodu. Skupina Lagarder...
Radio 21. 2. 2013