Český rozhlas spouští novou kampaň k podpoře značky Radiožurnál

radiozurnal-kampam2013-vizualyČeský rozhlas Radiožurnál spouští novou komunikační kampaň. Cílem je upozornit na novou podobu nejposlouchanější stanice Českého rozhlasu a podpořit povědomí o značce. Ke komunikaci celé kampaně bude postupně využito většiny mediatypů.

Jsem přesvědčen, že Radiožurnál má nejlepší zpravodajský a publicistický obsah. Dominantní jsou aktuální a užitečné informace. Rádi bychom třeba i vtipnou formou na tuto skutečnost upozornili,“ řekl Jan Pokorný, šéfredaktor Radiožurnálu. Kampaň Radiožurnálu tvoří 3 různá témata, která patří mezi hlavní komunikační složku každodenního zpravodajství – doprava, sport a počasí. Radiožurnál tak chce upozornit na rychlost, věrohodnost a užitečnost svých informací.

Ke komunikaci celé kampaně bude postupně využito většiny mediatypů. Začíná venkovní reklamou, konkrétně prostřednictvím polepů autobusů. Souběžně běží komunikační kampaň v TV, na kterou průběžně naváže kampaň tiskových a internetových médií. Další aktivní podporou bude komunikace vizuálu na Facebooku a videa na kanálu YouTube.

radiozurnal-kampam2013-vizualy1

Autor článku:

Komentáře (5)

  1. Barka

    Osobně si myslím, že pana Pokorného by mohl někdo zastřelit. Tento blb by určitě
    posluchačům nechyběl. Také by mě zajímalo ,kde tito zločinci berou peníze na
    reklamu největšího Čro paskvilu. Radiožurnál nikdo normální neposlouchá,poslechovost
    je na objednávku, já jsem ho několoik let nikde neslyšel, a že jsem navštívil
    míst. Jako radiový maniak všude kam přijdu,tak nějak hledám první rádio. Třeba
    i na úřadě. To by se tento parazit divil, co poslouchají lidé v Uherském Brodě.
    A to jsem se ptal minimálně tisíce lidí.Starých,mladých,cigánů,Vietnamců.
    To se to roztahuje huba za moje poplatky,darebáku.Nejdřív zveřejni plat a potom
    si dělej kampaň ze svého , objektivito.

    1. Petr Kružík

      Barko, klíííd. Rupne Ti cévka, nebo Tě Juraj za nenávistně vedenou argumentaci blokne. Vy nějak všici zapomínáte, že státní ČRo platíte 45Kč přímo, ale soukromé subjekty IMP/F1… asi 75-120Kč nepřímo. Všichni o tom ví, ale ono to není tak okatě vidět, že?! A i státní organizace má právo na sebepropagaci, resp. za podmínek jasně specifikovaných musí, jinak by ředitel letěl. Ehm. Nikdo z vás nevídá na návštěvách plakáty OE3 v AT a Bayernu v DE, že? Naopak. Mě stačí vyjet na kole a po pár kilometrech je v menším městečku spolehlivě najdu. U mne mohou být darebáci impuls s frekvencí či evropou, protože je nepřímo platím podstatně více a nepřinášejí pro mne absolutně nic užitečného, několik let jsem je nenaladil. Ale to je, vím, osobní preference. Nějak už je nastavena licence, platí do jistého roku, zbytečné se zalamovat a řešit. Zlín byl odjakživa baštou Radiožurnálu. A pokud by se dva lidé které osobně znám fest nezasnažili, neměl bys ZLI 98.8/UHH100.0/UHB 94.2 – Beat…

    2. beat

      Radižurnál si občas poslechnu a určitě ne proto,že bych byl nenormální nebo proto,že by to bylo na objednávku.Chce to trošku zklidnit nervy a nepsat takove nesmyslné „výblitky“ Barko.

  2. juko

    Pane Barko, taky vás prosím, buďte ve svých vyjádřeních zdrženlivější. To, že zde diskutuje méně lidí znamená, že o to víc dbáme na kvalitu diskuze. Vaše příspěvky kdysi byly věcné a zajímavé, i proto jsem vám občas pustil i komentář, který byl za hranou, pokud byl k věci. Ale pokud tu hranici překročíte moc často, budu muset vaše příspěvky mazat nebo blokovat.

  3. rdsman

    RŽ může mít kvalitní obsah, ale pokud je neustále prokládán naprosto příšernou muzikou a odpornými rozhovory s nějakými rádobyumělci, tak jako celek je to dlouhodobě neposlouchatelné. Bohužel, současnou podobu RŽ pokládám za neudržitelnou, je to kočkopes obtížně odlišitelný od komerčních stanic. A pak ČRo pláče, že nemá kmitočty pro stanici Plus.

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: