Prima zahájila kampaň ke startu svého nového kanálu Prima MAX

Skupina Prima spustila kampaň ke startu pátého kanálu Prima MAX, který odstartuje 20. listopadu českou televizní premiérou filmu Vlk z Wall Street. Kampaň bude gradovat ve třech vlnách, vychází z loga stanice MAX.

Ukázka kampaně ve stanicích metra, foto: FTV Prima

Ukázka kampaně ve stanicích metra, foto: FTV Prima

Kreativně zde pracujeme s písmenem A, které je transformováno do symbolu šipky. Pozadí je stejně jako u loga ve výrazné červené barvě. Kreativní myšlenku, vizuály i plánování kampaně – to vše jsme realizovali in-house ve spolupráci s audiovizuálním studiem DEPARTMENT, dodavatelem kreativy pro televizní značky skupiny Prima,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima.

První vlna kampaně startuje třemi vizuály, na kterých jsou jednoduchá úderná hesla na červeném pozadí: Akce/ Zábava/ Napětí. „Další fáze kampaně vypukne v polovině měsíce listopadu a následně vyvrcholí v den spuštění kanálu, tedy 20. listopadu, kdy budeme poutat na vlajkový film večera – Vlk z Wall Street,“ doplňuje Aleš Pýcha.

Ukázka jednotlivých vizuálů kampaně Prima MAX

prima-max-akce

prima-max-napeti

prima-max-zabava

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: