Radio
Je to tady zase! Pro čtrnáct rádií, kterým končí platnost licence v květnu až červnu 2001, nastávají těžké časy. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání totiž vyhlašuje na jejich kmitočty nebo kmitočtové sítě licenční říze...
Magazín Strategie u nás dlouho na poli marketingu a médií neměl konkurenci a bral jsem ho jako seriózní médium. Proto mne docela překvapilo, když jsem v něm v posledních týdnech našel tři své články, které byly lehce stylisticky pozměn...
Sakra! Tak jsem si říkal, že si konečně smlsnu na celoplošce a ono nic. Na Frekvenci 1 pracují opravdu profesionálové. Výtky budu mít jen dílčí. Petra Sladčíková má opravdu moc příjemný hlas. Její ráno není ospalé a přitom ani mo...
Minulé úterý rozhodla Rada pro RTV, kdo bude využívat nově zkoordinované dokrývače v Ostravě, Chomutově, Plzni a Děčíně. Samozřejmě nás zajímalo, kdy začnou úspěšní žadatelé na přidělěných frekvencích vysílat, takže jsme s...
Květnová stížnost, kterou podala Radě pro reklamu (RPR) Asociace provozovatelů soukromého vysílání
(APSV), na reklamu na vizuál "Poslouchám Hendrixe, na rádio kašlu..." zadavatele Unie vydavatelů denního tisku (UVDT), jíž společně s j...
Zdá se, že naše kmitočtové spektrum je nafukovací. Rada pro RTV totiž v úterý nabídla stávajícím provozovatelům dalších osm dokrývačů. Najdeme mezi nimi i jednu perlu - další desetikilowattový vysílač z kóty Chomutov - Jedlák na ...
Radio Blaník je v poslední době jedním z nejčastěji jmenovaných rádií. Důvodem jsou bezesporu výsledky poslechovosti, jíž rádio dosáhlo za rok své existence. Rádio má v současné době přiděleny dvě frekvence - Prahu 87.8 MHz a Meziv...
Bylo jednou jedno rádio a tomu se zrovna moc nevedlo... Jeho majitelé se hádali, poslechovost byla více něž mizerná, reklamy málo, stejně jako peněž v rádiové kase. A jak se říká, kde nic není, ani smrt nebere. Dobří a ambiciózní mode...
Konečně je rozhodnuto. Po několika týdnech Rada pro RTV rozhodla o tom, kdo bude využívat nově zkoordinované dokrývače v Ostravě, Chomutově, Plzni a Děčíně.
S největším napětím byl očekáván verdikt Rady ohledně ostravské frekv...
Prodávat reklamu, lépe komerční komunikaci v rádiu je práce jako každá jiná. Dá se předpokládat, že obsadit v rádiu všechny funkce v obchodním oddělení, zejména mít obchodní zástupce je stejně nutné, jako mít v pekařství pekaře...