Třetí kolo Zlaté pavučiny

radiotv22V obchodním paláci Crystalland proběhlo ve středu třetí kolo kreativní soutěže Zlatá Pavučina, kterou pořádá dvakrát do roka rozhlasová síť RadioNet. Do soutěže jsou zařazovány všechny spoty odvysílané alespoň na jednom rádiu této sítě, přičemž do posledního kola je vždy nominováno třicet nejlepších spotů.


Porota
Odborná porota s Kristinou v čele.
Š RadioNet

Do čela odborné poroty zasedl ředitel asociace reklamních agentur Jiří Mikeš a dalšími porotci byli Michal Zelenka (ředitel APSV), Leoš Kopecký (1.M.P. reklama), Kristina Vacková (redaktorka Marketing & Media) a Ivan Kadeřávek (Audiotech, s.r.o). Tato pětice hodnotila nápad, srozumitelnost a technické provedení jednotlivých spotů a rozhodla takto:

  1. Douwe Egberts – Hrníčky (zpracovala Mark BBDO)
  2. Paegas Nokia 5110 za 1 korunu (zpracovala Euro RSCG)
  3. Douwe Egberts – Zápraží (zpracovala Mark BBDO)
Ceny
Ceny a květena.
Š RadioNet

Cenu sympatie získal velice známý reklamní spot s Tomášem Hanákem v hlavní roli Oskar – Kytara (zpracovala Young&Rubicam).
Další kolo této soutěže, která si klade za cíl podpořit kreativitu, prestiž a rozvoj rozhlasové reklamy, proběhne v prosinci. Opravdu by nebylo špatné, kdyby něco podobného připravili i konkurenti RadioNetu – tedy MMS, RRM a IP Praha – a vítězové v jednotlivých sítích by se potom mohli utkat a titul nejlepšího reklamního spotu u nás.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .