Televize Obchod

Formule 1, zdroj: AMC Networks International CE

Placené sportovní kanály Sport1 a Sport2 odvysílaly už druhou kompletní sezonu Formule1. Ve srovnání s předchozím ročníkem sledovalo letošní přenosy o 24% víc diváků. Průměrná sledovanost jednotlivých přenosů přesáhla 4 procenta všech diváků.

....
Televize 2. 12. 2016
Chytrá televize přináší divákům nové možnosti. Ilustrační foto, fotobanka Shutterstock.com

Pondělním podpisem smlouvy mezi Asociací televizních organizací a společností Nielsen Admosphere skončilo výběrové řízení na nového realizátora crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace audiovizuálního obsahu na léta 2018-2022.

....
Televize 15. 11. 2016
Ukázka z desáté epizody show Tvoje tvář má známý hlas II. Markéta Procházková vystupuje jako Kylie Minogue. Foto: archiv TV Nova

Nedělní desátá epizoda zábavné show Tvoje tvář má známý hlas II se opět stala nejsledovanějším pořadem uplynulého týdne. V atraktivní cílové skupině 15-54 pořad sledovalo 48,28 % diváků u obrazovek.

....
Televize 7. 11. 2016
Ilustrační foto: Shutterstock.com

Mediální zastupitelství Atmedia v říjnu v cílové 15+ zaznamenalo podíl na publiku 3,48 %, což je nejvíc za posledních 14 měsíců. Na zvýšení sledovanosti se významnou měrou podílí diváci v cílové skupině 15–54 let.

....
Televize 4. 11. 2016
Ilustrační foto Shutterstock.com / photo_master2000

Městský soud v Praze rozhodl, že satelitní služba Skylink nesmí vysílat zápasy fotbalové ligy UEFA Champions League, na které má exkluzivní práva O2 TV. Jde o první závazné soudní rozhodnutí v této věci.

....
Televize 25. 10. 2016
Miroslav Etzler a Anna Fialová v pořadu Tvoje tvář má známy hlas. Foto: archiv TV Nova

Skupina Nova programem svých stanic v minulém týdnu v rámci hlavního vysílacího času zaujala 39,95 % diváků v klíčové cílové skupině 15-54 let. Jedná se o podíl na publiku.

....
Televize 24. 10. 2016
Seriál Ulice v roce 2016, foto: archiv TV Nova

Denní seriál Ulice vstoupil do své dvanácté sezóny s vyšším podílem na sledovanosti. Od podzimu minulého roku vzrostl u cílové skupiny 15-54 jeho podíl na sledovanosti o více než 3 procentní body.

....
Televize 13. 10. 2016
dalkove-ovladani-651

Zářijový podíl na trhu v cílové skupině 15+ se u stanic Atmedia vyšplhal na 3,34 %. Přispívá k tomu vzrůstající obliba filmových a dokumentárních stanic i nové televize v portfoliu zastupitelství.

....
Televize 5. 10. 2016
atmedia-channel-brunch-2016-2

V polovině září se uskutečnil pravidelný Atmedia Channel Brunch, což je setkání mediálního zastupitelství Atmedia se svými klienty, zástupci pětadvaceti tematických stanic. Cílem akce je připomenout důležité události na trhu a nastínit další vývoj.

....
Televize 27. 9. 2016
Roman Vojtek jako zpěvačka Cher v soutěži Tvoje tvář má známý hlas. Ilustrační foto TV Nova

Včerejší druhá epizoda zábavné show Tvoje tvář má známý hlas II se stala nejsledovanějším pořadem v rámci všech českých televizních stanic. Oslovila takřka 47 procent diváků u televize v cílové skupině 15-54.

....
Televize 12. 9. 2016