Úspěšný start nové stanice, film Dívka ve vlaku sledovalo 178 tisíc diváků

Osmý kanál skupiny Prima s názvem Prima KRIMI úspěšně odstartoval na Velikonoční pondělí. Premiéru mezinárodně oceňovaného thrilleru Dívka ve vlaku si nenechalo ujít 178 000 diváků starších 15 let. To přineslo televizi podíl na publiku 4,26 %.

Prima KRIMI uvedla televizní premiéru filmu Dívka ve vlaku v hlavní roli s Emily Blunt. Fotografii poskytla FTV Prima

Prima KRIMI uvedla televizní premiéru filmu Dívka ve vlaku v hlavní roli s Emily Blunt. Fotografii poskytla FTV Prima

Nejsledovanější moment nastal v pondělí večer ve 20.13 hod, kdy film vidělo 261 tisíc diváků starších 15 let. Průměrný podíl na publiku byl v první den téměř 2 procenta, v hlavním vysílacím čase se přiblížil k 2,7% – to vše ve skupině 15+.

Průměrná sledovanost při startu kanálu Prima KRIMI předčila naše očekávání, čísla ukazují, že diváci se na nový kanál i premiéru filmu Dívka ve vlaku dopředu těšili. Věřím, že nový přírůstek do Prima rodiny si brzy najde stálou diváckou základnu,“ říká Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.

Vedení Primy tentokrát úspěšně zvládlo start nového programu. Ten byl je od prvního dne dostupný celoplošně v multiplexu 3 i v nabídce největšího satelitního operátora Skylink a kabelových společností. Diváci měli i dostatek času, aby si nový program naladili – programová pozice byla k dispozici několik dní v předstihu.

Management se poučil ze špatného startu filmového kanálu Prima MAX, který v listopadu 2015 začínal bez dostatečného pokrytí – v prvních týdnech chyběl na severní Moravě a nevysílal na satelitu. Tehdy jsme o tom psali v článku Nezvládnutý start nového kanálu Prima MAX. Tohle si management za rámeček nedá.

Zdrojem dat sledovanosti je elektronické měření ATO – Nielsen Admosphere, živě + TS0-3 TV, ke dni 3. 4. 2018. Data poskytla Gabriela Semová ze společnosti FTV Prima.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .