Další milník pro Show Leoše Mareše, v úterý v noci ji sledovalo přes 114 tisíc diváků

Logo nové Show Leoše Mareše, foto: TV Prima / Mňam TV

Logo nové Show Leoše Mareše, foto: TV Prima / Mňam TV

Noční talkshow Leoše Mareše na televizi Prima v tomto týdnu přesáhla 114 tisíc diváků. Její úterní díl se dokonce získal prvenství v podílu na publiku v užší cílové skupině diváků 15-54 let. V širší cílové skupině 15+ obsadila tato show druhé místo o 14 stotin za Novou. Právě na tuto skupinu diváků primárně cílí televize Prima.

Celkový podíl Show Leoše Mareše na publiku byl 14,04 procent v kategorii 15+ a 16,93 procent v užší kategorii 15-54. Díky tomu se noční show může chlubit překonáním dalšího milníku.

Producentem Show Leoše Mareše je společnost CE Media, která provozuje kulinářskou a lifestylovou televizi Mńam. Tato show měla být nejvýraznějším programovým tahákem podzimu. Těsně před uvedením se však vedení televize Mňam dohodlo s Primou na programové spolupráci a premiérové díly se tak přesunuly na komerční dvojku.

Mňam TV si ponechala ranní reprízy a v prime-time vysílá alespoň páteční vydání, jenž obsahuje sestřih toho nejlepšího z celého týdne.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .