Radia Obchod

Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je Radio Impuls. Alespoň jedenkrát týdně si jej naladí 2,187 milionu lidí, což je téměr shodný výsledek s předchozí vlnou. Pořadí na dalších místech se nezměnilo, druhá je Evropa 2, třetí Fre...
7. 5. 2008
Prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání píše o prodeji reklamy exkluzivně pro RadioTV. Motto: Nabízíme hodnotu, nikoli cenu. Není vzdálenějších pojmů, než hodnota a cena. Čím méně zřejmá je hodnota, tím důležitějš...
Radio 24. 4. 2008
Prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání píše o prodeji reklamy exkluzivně pro RadioTV. Motto: Reklama není 'nutné zlo', nýbrž 'nevyhnutelné dobro' Už dlouho jsem se tak nebavil, jako když jsem si četl ohlasy na můj seriál ...
Radio 25. 2. 2008
Výsledky poslechovosti za druhé a pololetí letošního roku jsou známy již týden, takže přichází čas na tradiční ohlasy z rádií. Ředitelům rozhlasových stanic jsme položili čtyři otázky: 1. Jaký máte dojem z čerstvého výstupu Ra...
14. 2. 2008
Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je Radio Impuls. Alespoň jedenkrát týdně si jej naladí 2,193 milionu lidí. Pořadí na dalších místech se nezměnilo, druhá je Evropa 2, třetí Frekvence 1 a čtvrtý ČRo 1 - Radiožurnál. Radio Impul...
7. 2. 2008
Prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání píše o prodeji reklamy exkluzivně pro RadioTV. Motto: Důsledkem špatné komunikace jsou hádky, hospodské rvačky, války, rozchody, rozvody a neuskutečněné obchody... Minule jsme ab...
Radio 30. 1. 2008
Společnost Media Marketing Services bude od ledna 2008 obchodně zastupovat všech pět rozhlasových stanic sítě Hey. Jedná se o regionální stanice Hey Ostrava, Hey Brno, Hey Praha, Hey Profil a Hey Sever. Týdenní poslechovost těchto stanic pře...
25. 1. 2008
Agentúra Median SK tento týždeň zverejnila výsledky najnovšej vlny prieskumu MML-TGI, v rámci ktorého monitoruje aj počúvanosť slovenských rádií. V rámci kumulovaných výsledkov z tretej a štvrtej minuloročnej vlny je najpočúvanejším...
24. 1. 2008
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila správní řízení s celoplošnými stanicemi Radio Impuls a Frekvence 1. Předmětem šetření jsou odpojované lokální reklamy, které se nelíbí některým regionálním rádiím. Podnět k p...
21. 12. 2007
Prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání píše o prodeji reklamy exkluzivně pro RadioTV. Rádio jako médium – prostředník či zprostředkovatel má spoustu specifických vlastností. Když zavřete oči, všechna ostatní média...
Radio 5. 12. 2007