Radia Obchod

Mediazastupitelství Media Marketing Services posílilo svoji pozici. Získalo totiž do svého portfolia exkluzivní zastupování středomoravských rádií Haná a Rubi, které dosud obhospodařovala jak MMS tak konkurenční Regie Radio Music. Rozhlas...
23. 11. 2007
Výsledky poslechovosti za druhé a třetí čtvrtletí letošního roku jsou známy již více než týden, takže přichází čas na tradiční ohlasy z rádií. Ředitelům rozhlasových stanic jsme položili tři otázky: 1. Jaký máte dojem z čers...
18. 11. 2007
Dvoutýdenní soutěž o tipování výsledků poslechovosti zná své vítěze. Pořadí na prvních místech bylo velmi těsné a o tom, jaké si kdo bude moci postavit rádio, rozhodovaly průměrné rozdíly v pouhých stovkách. První cenu - vlastn...
12. 11. 2007
Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je Radio Impuls. Alespoň jedenkrát týdně si jej naladí 2,14 milionu lidí. Pořadí na dalších místech se nezměnilo, druhá je Evropa 2, třetí Frekvence 1 a čtvrtý ČRo 1 - Radiožurnál. Radio Impuls...
8. 11. 2007
Agentúra Median SK v tomto týždni zverejnila ďalšiu vlnu prieskumu MML-TGI, v rámci ktorej sme po druhý raz mohli sledovať vývoj polročného obdobia počúvanosti rozhlasových staníc na Slovensku. Mierne poklesy príznačné v letných mesiaco...
5. 11. 2007
Dnes je poslední možnost soutěžit! Nápad vyhlásit soutěž v tipování poslechovosti vznikl už v prvních letech života serveru RadioTV. Dosud k tomu nedošlo, protože buď nebyly k dispozici žádné ceny pro vítěze nebo do toho přišly jin...
18. 10. 2007
Slovenské Rádio OKEY, ktoré je súčasťou skupiny Lagardere, prichádza v týchto dňoch s ďalšou zmenou. Nový investor prakticky od svojho príchodu na tamojší trh robí imidžové aj prevádzkové úpravy. Po viacerých personálnych výmenách...
29. 9. 2007
Slovenské Rádio OKEY, ktoré je súčasťou skupiny Lagardere, prichádza v týchto dňoch s ďalšou zmenou. Nový investor prakticky od svojho príchodu na tamojší trh robí imidžové aj prevádzkové úpravy. Po viacerých personálnych výmenách...
29. 9. 2007
Přední agentury změří, jak je rozhlasová reklama vnímána a jak účinně ovlivňuje nákupní rozhodování posluchačů rádií. Sběr dat začal již v těchto dnech a potrvá do konce listopadu. Celkem bude osloveno na 3000 respondentů, kteř...
10. 9. 2007
Agentúra Median SK včera zverejnila prvé základné výsledky prieskumu MML-TGI, ktoré kombinujú údaje z prvého a druhého kvartálu už s navýšenou vzorkou respondentov. Z aktualizovaných údajov za prvý polrok 2007 nevyplynuli výraznejšie z...
20. 8. 2007