Skupina Barrandov má za sebou rekordní měsíc, tematické kanály přispěly jen mírně

Televizní skupina Barrandov se pochlubila pozitivním vývojem měsíčního podílu na sledovanosti v červenci. Šlo o nejúspěšnější měsíc v historii, kdy podíl všech kanálů na publiku dosáhl 6,51 procent. Samotný hlavní kanál zaznamenal 5,5%.

Sídlo televize Barrandov známé i pod označením Palác zábavy, foto: TV Barrandov

Sídlo televize Barrandov známé i pod označením Palác zábavy, foto: TV Barrandov

Úspěch přináší denní seriál ze soudní síně

Rostoucí zájem zaznamenává takřka denně seriál Soudkyně Barbara, který v minulém týdnu přivedl k obrazovkám více než 211 000 diváků a dosáhl tak podílu 12 %. Své diváky stále lákají i další pořady vlastní tvorby, jakými jsou Exkluziv Kateřiny Brožové, Kurňa, co to je?, Nikdo není perfektní nebo Sejdeme se na Cibulce. Tyto údaje zveřejnila sama skupina Barrandov v tiskové zprávě.

Na úspěchu se částečně podílí i zpravodajství. Průměrný podíl Našich zpráv, jehož dodavatelem zpravodajského obsahu je Empresa Media, mateřská společnost, byl 7,9 %, přičemž 18. července dosáhly svého nejvyššího podílu 11,3 %.

Tematické kanály dodávají podíl kolem jednoho procentního bodu

Podíl na publiku nových tematických kanálů Kino Barrandov a Barrandov PLUS přinesl celé skupině jeden procentní bod. Měsíční hodnota filmového kanálu je 0,75%, nejvyšší týdenní maximum činí 0,82%. Dětský a dokumentární program Barrandov PLUS má podíl 0,3 procenta.

Z těchto údajů je zřejmé, že hlavním tahounem sledovanosti je logicky hlavní kanál skupiny. Tematické kanály zatím pomáhají celé skupině jen mírně. Jejich souhrnný podíl jednoho procentního bodu je poměrně nízký vzhledem k tomu, že všechny programy skupiny vysílají terestricky a celoplošně.

Šest procent publika byl původní cíl TV Barrandov při startu v roce 2009

Podíl šesti procent, který dnes celá skupina Barrandov dosahuje, byl při startu televize v roce 2009 projektován jako průměrný podíl sledovanosti pouze pro jeden hlavní kanál. Tohoto cíle mělo být dosaženo v průběhu tří let. Nakonec byl přehodnocen poté, co televizi Barrandov převzal mediální podnikatel Jaromír Soukup, jehož tým se nyní soustředí na multikanálovou strategii.

Průměrný podíl (share) skupiny Barrandov od dubna do července 2015, kliknutím zvětšíte

Průměrný podíl (share) skupiny Barrandov od dubna do července 2015, kliknutím zvětšíte

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: