Prima a JOJ spouští posunuté verze svých hlavních programů

Televizní programy Prima a JOJ mají od dnešního dne své posunuté verze +1. V obou případech se to týká pouze satelitního vysílání v platformě Skylink. Oba programy budou součástí základního balíčku DIGITAL v České republice a na Slovensku.

Ilustrační foto Shutterstock.com

Ilustrační foto Shutterstock.com

Inspirace přišla z Británie

Posunutá verze se týká pouze vysílání v domovských zemích. Kanál Prima +1 tak budou moci přijímat pouze držitelé karet Skylink s regionem Česká republika a program JOJ +1 bude určen pouze pro slovenské karty. Inspirace pro nové programy obou skupin přišla primárně z Velké Británie, kde má opožděné vysílání dvacetiletou tradici.

Nové kanály umožní divákům sledovat pořady z hlavního kanálu TV Prima, případně TV JOJ s hodinovým časovým posunem. Zařazení kanálů exkluzivně do nabídky platformy Skylink je výsledkem dlouhodobé strategické spolupráce se společností M7 Group, pod kterou patří služba Skylink.

Novinka rozšíří programovou nabídku Skylinku

Jsem rád, že jako první v České republice přinášíme divákům možnost sledovat hlavní kanál Prima s hodinovým časovým posunem. Věřím, že stejně jako v zahraničí čeští diváci tento koncept ocení,“ vysvětluje Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.

Snažíme se být flexibilní a reagovat na potřeby našich diváků, kteří pokud nestihnou sledovat náš program v reálném čase, prostřednictvím Skylinku budou mít k dispozici možnost zachytit opožděné vysílání na JOJ +1 HD,“ dodal Mojmír Mlčoch, finanční ředitel JOJ Group.

Televize zatím nebudou diferencovat reklamní bloky

Obě televize hodlají na programové pozici +1 nabízet program totožný s hlavním vysíláním. Jediný rozdíl tedy bude v časovém posunu. Reklamní spoty i doplňkové vysílání se však bude shodovat s tím, co mohli diváci vidět na hlavní verzi.

Do budoucna se televizím otevírá prostor k odlišení reklamních bloků. Hlavní verze by mohly obsahovat jiné spoty než „posunuté verze“. Opožděné vysílání dává televizím smysl i ekonomicky. Televize totiž mohou díky samostatnému kanálu oslovit několik procent nových diváků, kteří by v původním čase sledovali úplně jiný program.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .