O2 TV překročila hranici 206 tisíc klientů, výnosy vzrostly meziročně o 80 procent

Společnost O2 Czech Republic zveřejnila výsledky svého působení v prvním čtvrtletí 2016. Vzhledem k našemu zaměření se podívejme na data ohledně placené televize O2 TV. Programová nabídka s exkluzivním sportovním obsahem meziročně přilákala 18 tisíc nových diváků.

Interiér přenosového vozu O2, foto: O2 Czech Republic

Interiér přenosového vozu O2, foto: O2 Czech Republic

Počet zákazníků placené televizní služby O2 TV překročil v březnu hranici 206 tisíc, což je meziroční nárůst o 9,3 %. Převedeno do čísel to znamená, že služba O2 TV získala přibližně 18 tisíc nových diváků ve srovnání se stejným obdobím loňského roku.

Pro společnost jsou však klíčové zejména výnosy z této služby a ty v březnu vzrostly meziročně o 80 procent. Pomohly tomu nové (vyšší) tarify, které společnost nabízí od 1. července 2015. Na tyto tarify již byli převedeni všichni zákazníci.

Služba vděčí za svůj růst nejen obsahově exkluzivnímu kanálu O2 Sport, ale zejména univerzální dostupnosti služby O2 TV, která už není vázána pouze na pevnou linku od O2. Sledovat ji může kdokoliv, kdo má k dispozici vysokorychlostní internet a předplatí si ji alespoň na jeden měsíc.

Nové diváky může služba získávat i díky mobilním zařízením. Aplikace O2 TV eviduje necelých 700 tisíc stažení.

Výnosy z O2 TV vzrostly v březnu meziročně téměř o 80 %. To nám vytváří prostor pro další investice do nákupu sportovního obsahu. Stále platí, že rok 2016 pro nás zůstává rokem zvýšených investic do oblastí, které ponesou růst v dalších letech,“ řekl k výsledkům O2 TV Tomáš Kouřil, místopředseda představenstva a finanční ředitel společnosti O2 Czech Republic.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .