Sedmička se z týdeníku zpravodajského proměnila na „společenský“

sedmicka_nova_perex

Až si půjdete dnes zdarma pro týdeník Sedmička, který přinášel regionální zpravodajství, budete patrně zklamáni. Budete-li ale mít zájem o „společenský týdeník se zaměřením na celebrity„, do něhož přispívá Michal David, Petra Černocká nebo Agáta Hanychová, budete muset zaplatit deset korun. Nedostanete ale zpravodajství, ale bulvární informace, k tomu nadále program a křížovky – to vše na šedesáti stranách.

Ve čtvrtek 2. srpna se na české stánky s tiskem dostane rebrandovaný „společenský týdeník se zaměřením na celebrity„. Na bilboardech už nyní můžete vidět reklamní kampaň týdeníku Sedmička, ten se transformuje z původně regionálně-zpravodajského týdeníku. Motto kampaně zní „Česko teď bude jiné„. Jedno číslo bude ve volném prodeji za 10 Kč, na celkem šedesáti stranách najdou čtenáři kromě informací také televizní program a křížovky k tomu. Sedmička opustí novinový papír a tisknuta bude na časopisovém.

Letos v dubnu se Sedmička změnila na časopis cílící na ženy, k prvnímu srpnu 2012 ji vezme pod svá křídla společnost Empresa Media. Nadále bude týdeník vycházet ve čtvrtek, náklad se má pohybovat dle serveru Mediář.cz okolo 200 tisíc kusů. Web doplňuje, že „se může v budoucnu – v závislosti na prodejních výsledcích – stát deníkem„. Bulvární deník v současnosti provozuje pouze vydavatelství Ringier Axel Springer (Blesk, Aha!). Přitom Aha! vlastnila právě společnost Empresa Media.

Šéfredaktorem nové Sedmičky bude Miroslav Graclík.Pravidelnými spolupracovníky mají být hitmaker Michal David či zpěvačka Petra Černocká, hodnocení oblečení, tzv. módní policii budou mít na starosti herečka Veronika Žilková a její dcera Agáta Hanychová. Do Sedmičky má přispívat i Vojtěch Varyš z kulturní redakce Týdne či Olga Path Štiplová, vychovaná Krausmagazínem a Super.cz, nyní v Instinktu,“ doplňuje Mediář.cz.

sedmicka_titulni

Z historie projektu Sedmička

V červnu 2009 spustilo vydavatelství Mladá fronta nový regionální týdeník Sedmička, původně bezplatné regionální noviny prošly několika změnami. Výrazná proměna periodikum potkala v roce 2011, bezplatná verze však nenabízela program. Došlo k posílení celostátního charakteru a s tím souvisejí centralizace a zefektivnění činnosti redakcí. Důvodem jsou pravděpodobně ne příliš dobré ekonomické výsledky projektu. Bezplatný týdeník vycházel ve 42 městech (celkem 27 regionálních mutací).

PŘEČTĚTE SI: Týdeník Mladá Fronta Sedmička s novým distribučním modelem

Od ledna letošního roku se modifikovala distribuční síť pro zdarma distribuovaný týdeník Mladá fronta Sedmička. Vydavatelství upravilo distribuční místa, důvodem bylo “co nejlepší zajištění distribuce týdeníku“. V řadě měst vycházel týdeník zdarma, celkem ve 13 krajských mutacích. Od placeného (cena jednoho čísla je 7 Kč) se lišil mimo jiné právě absencí programového přehledu, který měl být oblíbený. V bezplatné verzi nechyběly informace z regionů. “Čtenáři ho naleznou v červených stojanech. Ty se v ulicích poprvé objevily na začátku roku 2009.” Týdeník MF Sedmička vychází pravidelně každý čtvrtek.

Autor článku:

Komentáře (3)

    1. Jerry Prohaska

      Dobrý den, cílem článku bylo informovat o re-launch Sedmičky, nikoli o bezplatném regionálním zpravodajství (tedy včetně 5+2 dny)… Děkuji za pochopení :)

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .