Týdeník Mladá Fronta Sedmička s novým distribučním modelem

sedmicka_titulni

Vydavatelství Mladá fronta představila nový distribuční model pro regionální týdeník MF Sedmička. Od ledna se zdarma dostává k většímu množství čtenářů, nový kanál vytvořil „super místa“, ta garantují, že v zásobeném stojanu bude k dostání každý týden. Nová koncepce má jít vstříc k těm čtenářům, teří si týdeník oblíbili a pravidelně jej ve stojanech vyhledávají. Stává se totiž, že brzy po umístění titulu je rozebrán.

Distribuční kanál Sedmičky se „super místy“

Od ledna letošního roku se modifikuje distribuční síť pro zdarma distribuovaný týdeník Mladá fronta Sedmička. Vydavatelství Mladá fronta upravilo distribuční místa, důvodem je „co nejlepší zajištění distribuce týdeníku„. Co to pro čtenáře znamená? „Vznikla tzv. super místa, kde je náklad týdeníku navýšen tak, aby se čtenáři ke svému týdeníku snadno dostali,“ objasňuje novinku vydavatelství Mladá fronta.

PSALI JSME: Nové projekty Mladé fronty, oslavy zavedených titulů a E15 nově v Olomouci

Ostatní místa jsou nadále vyhodnocována a upravována, to prý tak, „aby co nejlépe vyhovovala potřebám čtenářů„. V jednotlivých městech se od ledna realizuje pravidelná kamelotáž týdeníku: „Jedná se o další požadavek čtenářů na zlepšení distribuce. Kamelotáž probíhá ráno a v odpoledních hodinách, a tak se k týdeníku Mladá fronta Sedmička opět dostane širší množství zájemců. V Praze je tak například vytvořeno šest distribučních super míst,“ doplňuje Mladá fronta.

Pokračuje i placená verze Sedmičky

V řadě měst vychází týdeník Mladá fronta Sedmička zdarma, celkem ve 13 krajských mutacích. Od placeného (cena jednoho čísla je 7 Kč) se liší absencí programového přehledu. V bezplatné verzi se však čtenáři dočkají informací z regionů. „Čtenáři ho naleznou v červených stojanech. Ty se v ulicích poprvé objevily na začátku roku 2009.“ Týdeník MF Sedmička vychází pravidelně každý čtvrtek.

K TÉMATU: Sedmička bude v trafikách, za 7 Kč

Od července 2011 posílil týdeník Sedmička svůj celostátní charakter. Regionální bezplatný týdeník  šířený do stojanů tehdy vycházel pouze v deseti nejsilnějších regionech ČR. V ostatních regionech najdou čtenáři místní zprávy s měsíční periodicitou. „Naše rozhodnutí podpořil fakt, že jsme během posledního čtvrtroku testovali placenou distribuci listu a zvýrazňovali jeho celostátní lifestylový charakter,” uvedl loni ke změnám generální ředitel vydavatelství Mladá fronta David Hurta. Čtenáři MF Sedmička jsou prý zvyklí čerpat zprávy ze svého okolí z internetových stránek www.sedmicka.cz

sedmicka_titulni

Autor článku:

Komentáře (1)

  1. Jan Nový

    Na strakonicku skončila bezplatná verze asi před rokem stojany zmizely a v trafikách je placená celostátní sedmička pouze televizní program a tři stránky o ničem , regionální sedmičku jak bývyla s regionálními informacemi zdarma dříve se mi líbila bych bral

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .