Skupina Media Club představila obchodní politiku rádií pro rok 2020

Zastupitelství Media Club upraví poměr zastupovaných rádií v reklamním prodeji ve stávajících společných balíčcích. Tři původní balíčky byly doplněny o nové stanice a zároveň se přizpůsobily podle cílové skupiny.

Jan Čadek, ředitel divize rádií v zastupitelství Media Club na dnešní tiskové konferenci

Jan Čadek, ředitel divize rádií v zastupitelství Media Club na dnešní tiskové konferenci

Začátkem srpna letošního roku oznámilo mediální zastoupení Media Club uzavření dohody se společností Czech Media Invest, a.s., ohledně obchodního zastupování rádií Evropa 2, Frekvence 1, Rádia Bonton a Dance rádia, patřících do skupiny Active. Dnes zástupci skupiny odhalili konkrétní plány a cenovou politiku týkající se příštího roku.

Media Club upraví poměr zastupovaných rádií v reklamním prodeji ve stávajících společných balíčcích, v tzv. bundles. Tři původní balíčky – Radio United Total, Optimal a Progressive – byly doplněny o nové stanice a zároveň se přizpůsobily podle cílové skupiny, a to buď pro mladší, nebo pro starší publikum.

Nejsilnějším produktem z pohledu zásahu populace bude bundle Radio United Total, kde figurují Rádio Impuls, Country Rádio, Rádio Beat, Rádio Kiss, Český Impuls, RockZone, Radio 1, Rádio Spin, Signál rádio, Rádio Dechovka, Frekvence 1, Evropa 2, Rádio Bonton a Dance Rádio.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .