Rádio Jihlava oslavila třetí narozeniny netradičně přímo ve vysílání

jihlava_trirokyAUDIO UVNITŘ – Prvního června 2009 se českým éterem rozeznělo vůbec první oficiální vysílání nového Rádia Jihlava. Stanice se od konkurence odlišuje například playlistem nebo stylem moderování. Vysílání Rádia Jihlava dominují zábavné prvky, písničky na přání a soutěž Tajemný zvuk. V pátek 1. června oslavovalo rádio s posluchači, ve vysílání se objevily speciály jingly.

Společnost Nonstop provozuje úspěšné brněnské Rádio Krokodýl, už tři roky má též vysočinskou sestřičku – Rádio Jihlava. Ačkoli původní myšlenky o vzniku lokálního rádia pro Jihlavu se objevily už v roce 2001, realizace se projekt dočkal až o mnoho let později. Programově vedl Rádio Jihlava Petr Zettner, ten měl za sebou mnoho zkušeností v mnoha stanicích. Už od začátku prohlašoval: V týmu nemáme jediného moderátora. Zato je tam plno bavičů a tím se také nové Rádio Jihlava liší od většiny rádií,“ uvedl Petr Zettner v rozhovoru pro RadioTV.

Jak probíhaly oslavy ve vysílání?

V den svých třetích narozenin nasadilo Rádio Jihlava do svého vysílání několik speciálních narozeninových identů. Budu vám povídat pohádku o jednom králi, který měl všechny lidi rád. Byla to věc veřejná, všichni demokraté svého krále měli rádi. Dokázal proměnit krabice vína ve zlato a lidem zajistit životních důležitých top 9. V celém království létali jen modří ptáci, kvetly oranžové růže a třešně zrály. – Promiň, ale z pohádek jsme za ty tři roky už vyrostly. Jsou nám tři a v září jdeme do školky. Teď už nám jen tak někdo něco nenakukáš a posluchačům taky ne. Tak toho nech a pojď sfouknout narozeninový dort.“

POSLECHNĚTE SI: SPECIÁLNÍ NAROZENINOVÉ JINGLY RÁDIA JIHLAVA

V dalších spotech zdravili posluchači moderátoři a moderátorky Rádia Jihlava. Poslechnout si je můžete ve speciální koláži, kterou zveřejnila stanice na profilu na Facebooku. K narozeninám rádio vyhlásilo několik soutěží o zajímavé ceny.

Tři roky Rádia Jihlava, co přinesly?

Vývojem prošel za tři roky i playlist. AC formát staršího data – melodická hudební náplň stanice, největší hity domácího i světového folku a country, světový a domácí pop a soft rock.“ Playlist je směřován tak, aby posluchači vydrželi s rádiem celý den, častá rotace songů pro chvilkového posluchače není tím, na co by stanice chtěla vsadit. To oceňují i posluchači: Posluchači velmi pozitivně hodnotí hudbu. Oceňují nižší rotace a větší nabídku hudby a kladně hodnotí i to, že hrajeme klidnější skladby,“ doplnil Petr Zettner v září 2009 pro RadioTV.

SOUVISEJÍCÍ: Regionální rádia vyvinula vlastní mobilní aplikaci

Nedílnou součástí vysílání jsou i písničky na přání: Rádio Jihlava jako jedno z mála rádií v ČR nabízí písničky na přání tak, že si pro skladby posluchači osobně chodí. Umožňuje to umístění vysílacího studia přímo v nákupním centru City Park Jihlava. Zájem obvykle odpovídá množství lidí v centru. Dopoledne jsou lidé v práci a zájem je menší, naopak odpoledne se občas na zájemce ani nedostane, protože jich přichází mnohem víc, než se písniček na přání do vysílání vejde.

Tímto přejeme Rádiu Jihlava mnoho zdaru a štěstí při jeho dalším směřování.

jihlava_triroky

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .