Rádio Impuls spouští nový web, staví především na zvukových ukázkách

impuls-web-2014-screen-651

Nejsilnější značka na trhu Rádio Impuls inovuje svůj web. Místo evoluce lze do jisté míry mluvit o revoluci. Impuls v novém vzhledu ponechává menší prostor textu a mnohem výrazněji se pouští do audia.

Úvodní rozcestník obsahuje časovou os pořadů ve tvaru knoflíku evokujícího ladění rádia. Když si posluchač klikne na konkrétní blok, dostane se i k playlistu skladeb, které odzněly. Může si navíc poslechnout i jednotlivé ukázky. Rozcestník obsahuje vlevo menu vedoucí k jednotlivým podsekcím webu. Další informace včetně kontaktů, moderátorských profilů a dalších informací o rádiu jsou nezvykle až úplně v dolní části stránky.

Nedílnou součástí stránek je napojení odbavovacího systému pro vysílání na webový portál. I díky tomu se na webu objevují prakticky veškeré krátké rubriky, příspěvky a pořady, které ve vysílání zazněly. Vzhled stránek připravil výtvarník Jan Liška ze společnosti Design Liška s.r.o., který má za sebou např. logo Klasa nebo kampaně pro pivovary Bernard a Budvar.

Stránky Impuls.cz měsíčně navštíví přibližně 300 tisíc unikátních uživatelů. Impuls se rozhodl zredukovat počet reklamních pozic na stránkách s cílem zvýšit podíl a efektivitu prokliků.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .