Rádio ZET zařadilo do vysílání nový odborný pořad Marketingový magazín. Slibuje neotřelý pohled na specifika marketingu napříč všemi obory, od zdravotnictví přes filmovou produkci. V praxi jde o 10minutový rozhovor s významnou osobností.
....Radio
Jak se vyvíjí zájem o stanice mluveného slova? ČRo Plus a Rádio ZET souhrnně získaly nové posluchače
Dvě stanice s převahou mluveného slova, veřejnoprávní Český rozhlas Plus a soukromé Rádio ZET, spolu soupeří o podobný typ posluchače. Poslední vlna RadioProjektu naznačila, že obě stanice přilákaly k tomuto formátu nové posluchače.
....
Český rozhlas Plzeň pozval své příznivce do rozhlasového zákulisí a do vysílacích prostor. Účastníkům přiblížil fungování digitálního rozhlasu a DAB přijímačů. Otevřeno bylo rozhlasové muzeum a před budovou probíhal celodenní kulturní program.
....
Rozhlasové zastupitelství RADIOHOUSE si týdně naladí 5,372 mil. lidí, denní zásah se zlepšil na 3,507 mil. lidí. Vyplývá to z aktuální vlny výzkumné studie SKMO RadioProjekt, jejímž závěrem je růst čistého zásahu.
....
Nejposlouchanější rozhlasová stanice Rádio Impuls uhájila svou pozici, nyní má 967 tisíc posluchačů denně. Mnohem zajímavější je nyní souboj o druhou příčku, kde se Frekvence 1 statisticky dotáhla na Evropu 2.
....
Aplikace RadioMetrics zaměřená na rozhlasovou poslechovost, se kterou před dvěma lety přišel multimediální dům Lagardere Active ČR, zobrazuje nově i denní křivku poslechovosti rádií a přibližnou „poslechovost nyní“, která vychází z výsledků měření.
....
Rádio Impuls dlouhodobě vévodí poslechovosti rozhlasových stanic. V předešlém výstupu průzkumu RadioProjekt se na něj dotahovaly značky Evropa 2 a Frekvence 1. Jak tento souboj pokračuje? Podrobnosti přináší dnešní prezentace v klubu Royal.
....
Ke konci dubna skončila Jitka Fürst ve funkci ředitelky Evropy 2. Ve vedení rádia stála 5 let. Druhou nejposlouchanější stanici bude dočasně řídit Miroslav Hrnko, generální ředitel skupiny Lagardere v České republice.
....
Provoz rozhlasové stanice na neziskovém principu je díky dnešní multimediální době mnohem jednodušší než před 15-20 lety. Komunitní rádio nemusí nutně vysílat přes klasické FM vysílače. Přinášíme několik příkladů úspěšných neziskových rádií.
....
Provoz neziskové rozhlasové stanice se v podmínkách českého trhu příliš neliší od běžných rádií. Pokud chcete vstoupit do FM pásma, potřebujete se účastnit standardních licenčních řízení. Mnohem jednodušší je průnik do jiných platforem.
....









