Rádio ZET přináší Marketingový magazín, slibuje neotřelý pohled na specifika marketingu

Rádio ZET zařadilo do vysílání nový odborný pořad Marketingový magazín. Slibuje neotřelý pohled na specifika marketingu napříč všemi obory, od zdravotnictví přes filmovou produkci. V praxi jde o 10minutový rozhovor s významnou osobností.

Ukázka první image kampaně Rádia ZET z roku 2013

Ukázka první image kampaně Rádia ZET z roku 2013

Nový pořad ze světa marketingu a komunikace mohou posluchači slyšet každé úterý krátce v 10:45 na Rádiu ZET a později si jej mohou přehrát na www.zet.cz. Osobnosti marketingu a komunikace s rozhodovací pravomocí v něm na případových studiích představují svá řešení úspěšných kampaní, ale i slepé uličky nebo se jen zamýšlí nad budoucností jednotlivých marketingových nástrojů v jejich odvětví.

Důležitá je především ta oborová pestrost. Kottlera jsme četli všichni, ale aplikace v praxi má oborová specifika. A ta chceme ukázat. Může to být velmi inspirativní. Jak přemýšlí marketingoví manažeři v téhle zemi? To je ideový koncept Marketingového magazínu na Rádiu ZET. Tak snad nám dají pozvaní manažeři odpověď. A věřím, že dají. Partnerem jim bude naše odbornice na komunikaci Zuzana Nevoralová, která Marketingový magazín moderuje,“ říká Miroslav Škoda, ředitel rádia ZET a Frekvence 1.

Rádio ZET se definuje jako stanice, která se orientuje na informace z byznysu a ekonomiky. V jejím vysílání převažuje mluvené slovo. ZET i nadále propůjčuje své frekvence britské veřejnoprávní službě BBC World Service. Posluchač tedy může slyšet program v češtině i angličtině.

Český program ZET je k dispozici denně od 6:00 do 19:00, o víkendech od 7:00 do 18:00. Program rádia je postaven primárně na informacích z byznysu a podnikání, jeho součástí jsou také přehledy zahraničního tisku, rozhovory nebo zpravodajský servis.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .