Rozhlasové zastupitelství RADIOHOUSE spouští nový web a zahajuje komunikaci v éteru, na internetu a v tisku. Posiluje tak své komunikační aktivity v klíčové periodě plánování mediálních investic na rok 2015.
„Logo RADIOHOUSE a všechny prvky corporate identity primárně akcentují u nového mediálního zastupitelství příslušnost k rádiu a fakt, že všechna rozhlasová řešení jsou dostupná jednoduše, pod jednou střechou. Grafické elementy pak představují naladění na různé vlny a zájmy posluchačů,“ říká Michal Beran, ředitel RADIOHOUSE.
Web RADIOHOUSE je nyní k dispozici na www.radiohouse.cz. Zaměří se na představení klíčových výhod rádií, produktů, ceníků a obchodních podmínek, uživatelsky přívětivou formou. Dostupný bude ve verzi pro stolní i mobilní platformy.
Mediální mix pro B2B využije kromě médií z portfolia RADIOHOUSE také tiskové a digitální tituly. V průběhu prosince pak doplní tuto komunikaci direct marketing v online i tištěné podobě. Klíčovým obsahem komunikace je masivní pokrytí populace a výkon jediného spotu, který u RADIOHOUSE průměrně představuje přes milion lidí ve věku 12-79 let.
RADIOHOUSE vznikl spojením rozhlasových zastupitelství RRM skupiny Lagardere Active ČR a MMS skupiny Media Bohemia. Od roku 2015 bude prodávat rozhlasový reklamní čas pro 59 rozhlasových stanic v éteru i na internetu, 30 čistě webových rádií a hudební službu Youradio.