Frekvence 1 má novou kampaň, cíli na posluchače ve středním věku

Frekvence 1 spustila začátkem listopadu novou imageovou kampaň s claimem Zapni rádio, vypni starosti. Kampaň se tedy soustředí na posluchače ve středním věku, kteří se starají nejen o své děti, ale zároveň se musí ještě starat o své vlastní rodiče.

Postery ke kampani Zapni rádio, vypni starosti. Zdroj: Frekvence 1

Postery ke kampani Zapni rádio, vypni starosti. Zdroj: Frekvence 1

Kampaň bude z hlediska mediálního plánování jednou z nejmasivnějších kampaní Frekvence 1 vůbec. Pokryli jsme většinu mediatypů, které mají potenciál zasáhnout námi zvolenou cílovou skupinu, tzv. sandwich generation,“ říká Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace společnosti Active Radio a.s..

Jsou to lidé v produktivním věku, od kterých se současně očekávají velké výkony doma, ale i v práci. Mají kopec starostí a stresu a rádio jim říká – ano, máte to těžký, víme, a proto vám chceme udělat radost – jednou hezkou písničkou, podruhé dárkem, příště zaplaceným účtem, vtipnou soutěží nebo zajímavou glosou; s námi můžete na malý okamžik „vypnout“ a zapomenout na starosti. Možná maličkosti, ale prosvětlí den,“ vysvětluje Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1.

Na kampani, která se objeví téměř ve všech mediatypech, spolupracovala Frekvence 1 s fotografem Goranem Tačevskim a filmovou produkcí Nomad films. Koncept kampaně byl připraven in-house, pouze grafickou podobu vytvořil ateliér DRAWetc.

Frekvence 1 se právě nachází v procesu změn. Proměňuje se postupně hudební playlist rádia, chystá se úprava selfpromotion a hudebních obalů stanice a výrazných změn se dočkaly i ranní vysílací bloky,“ prozrazuje Miroslav Škoda.

Už od 4.00 hod. vysílá moderátor Mirek Šafránek živě pro ty, kteří musí pracovat od brzkých ranních hodin a chtějí s Frekvencí 1 nastartovat svůj den. Od 6.00 do 10.00 hod. mohou pak posluchači na stanici slyšet ranní show s Lubkou Ponížilovou a Mírou Michálkem.

Do té již plynule vstupuje od 9.30 hod. i Host Frekvence 1. V tomto případě jde o rozhovorový formát, ve kterém zpravidla nějaká celebrita komentuje aktuální dětí a prozrazuje něco ze svého soukromého života.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .