Aktuality

Díky současné mimořádné situaci a vyhlášení nouzového stavu, který má zásadní vliv na změnu chování velké části populace ČR, se zadavatelé a realizátoři výzkumu poslechového chování Radioprojekt rozhodli k dočasné zm...
4c84e5379ff70edeee67b67bda2bfe3b
Nejen média, ale i podcasty, především ty zpravodajské, trhají rekordy v počtu poslechu i stažení. Zpravodajský podcast Českého rozhlasu slaví rok od vydání první epizody. Vinohradská 12 se za tu dobu stala jedním z nejúspěšnějších...
hrdina-web-head
Všechna média, včetně rádií reagují na změny spojené s nemocí Covid-19, někteří úpravou programu, posílením zpravodajství, nebo šířením pozitivní nálady a jinak to mu není ani u Jihomoravského regionálního Rádio Jih. To v reakc...
pexels-photo-159888
Konzum médií za měsíc březen raketově vzrostl. Rekordy padají u sledování TV, poslechu rádia a vyhledávání zpravodajských portálů. iROZHLAS.cz se zařadil do první zpravodajské desítky a v březnu jej navštívily 3 miliony čtenářů...
spolu z domu2
Televize Nova nasazuje nový pořad  Spolu z domu, který reaguje na aktuální komplikovanou dobu. Televizním studiem budou obývací pokoje moderátorského tria: Adély Gondíkové, Ondřeje Sokola a Jakuba Koháka, jejich úkolem bude diváky hlavn...
Dnes Ceska televize spousti webovy projekt CT edu
Nový projekt České televize ČT edu je dostupný od 1. dubna a nabízí přes 3 000 krátkých vzdělávacích videí určených pro děti předškolního věku i žáky středních škol. Videa se zaměřují na předměty od biologie po zeměpis ...
cool grafika - Stay home, stay cool wide
Dnes 1. dubna slaví televize Prima COOL 11 let od spuštění tématického kanálu. Diváci se mohou těšit na dárek v podobě seriálu Star Trek: Discovery. Moto a přání tohoto seriiálu:.„Žij dlouho a blaze!“ je nyní aktuálnější více n...
V současné době konzum médií roste, nárůst zaznamenávají weby, rádio, ale hlavně televize. Potvrzuje to výzkum adMeter - v týdnu od 16. března se sledovanost médií v ČR zvýšila. Veřejnoprávní televize zaznamenává rekordní s...
news-hi_vyjadreni-rh-2
Společnost Kaufland ve spolupráci se zastupitelstvím Radiohouse spouští rádiovou kampaň „Kaufland ohleduplně“ a upozorňuje na problematiku ohleduplného nakupování v době zvýšeného rizika koronavirové nákazy. Zdroj: Radiohouse S...
k článku2
Není nutno, není nutno, aby bylo přímo veselo, hlavně nesmí býti smutno, natož aby se brečelo…Tato slova zazní ve středu 25. března přesně ve 12:30 po celém Česku z éteru rádií i televize. Cílem hromadného zpěvu, ke kterému ...