Dajto

Dajto je třetí televizní program skupiny CME na Slovensku. Hlavním zdejším programem skupiny je plnoformátová TV Markíza a tematické kanály DOMA pro ženy, Dajto pro muže a Fooor. Aktivity na Slovensku přímo vlastní držitel licence TV Nova, společnost CET 21. Program Dajto je televizí pro muže, která se specializuje na akční filmy, thrillery a lechtivý obsah. V omezené míře přináší i sportovní přenosy. Vzorem pro tuto stanici je český kanál fanda.

dajto_banner

ZÁKLADNÍ INFO

Typ programu: Základní, plnoformátový pro muže
Jazyk: Slovenský

Adresa: Bratislavská 1/a, Záhorská Bystrica

URL: http://dajto.markiza.sk/
E-mail:
Archiv vysílání: http://voyo.markiza.sk/
Facebook:
Oficiální profil Dajto

Provozovatel: MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Platnost licence od: 01. 06. 2012
Platnost licence do:
Licence: Není licencována pro Českou republiku

TOP 5 – Články

Markíza chystá program pro muže “Dajto”, podívejte se na promo
Slovenská komerční televize Markíza spustí letos v srpnu svůj třetí program, po ženském kanálu Doma přichází s okruhem zaměřujícím se na muže. Původně operovala společnost s několika dalšími názvy, nezvolila název Ego, nýbrž netradiční spojení “Dajto”. Vysílat bude non-stop, program se nebude skladbou výrazněji lišit od českého kanálu TV Nova s názvem Fanda. Nasazené akvizice však nebudou shodné, jelikož práva seriály jako CSI či Prison Break vlastní TV Joj. Podívejte se, jak bude vypadat kampaň na start nové stanice.

Nova s Markízou: Jak udržet pozici lídra?
Televize Nova společně se slovenskou Markízou musí po letech dominance řešit očekávaný problém. S přibývající konkurencí je udržení vedoucí pozice na trhu náročnější a nákladnější. Na českém i slovenském trhu se přitom výrazněji prosazují soukromé dvojky Prima s Joj, a na českém trhu je silná i veřejnoprávní televize. Jak z toho ven?

Šéfkou Markízy bude skutečně Ťapáková
Dosavadní šéfka marketingu TV Markíza – Zuzana Ťapáková – dnes byla radou zástupců CME jmenována do funkce generální ředitelky TV Markíza. Zodpovědná bude za rovněž za řízení TV Doma, sesterského kanálu TV Markíza. Jak dále uvádí web Mediálne.sk, hlavní prioritou nové ředitelky je „posílit vedoucí pozici televize Markíza, rozvíjet televizi Doma, iniciovat nové mediální aktivity, podporovat klienty v dosahování jejich cílů, ale zejména přinášet divákům i nadále kvalitní program, který očekávají“.

Generální ředitel Markízy Mika odchází
Václav Mika, generální ředitel TV Markíza, odchází ze své pozici. Informaci bulvárního deníku Nový Čas potvrdil seriózní portál Mediálne.sk. Mika končí přibližně po pěti letech. Po Pavlu Ruskovi a Vladimírovi Repčíkovi byl jen třetím generálním ředitelem této nejúspěšnější slovenské televize.

Markíza zakládá filmový program
O směřování druhého specializovaného programu televize Markíza je opět o něco jasněji. Provozovatel Markíza-Slovakia požádal slovenskou radu pro vysílání o celoplošnou digitální licenci k chystanému filmového programu Markíza Cinema.

VYSÍLAČE (SD)

  1. [DVB-S] Astra 23,5°E – SR 27500, FEC 5/6
    11 836 MHz – volný program, polarizace horizontální

Náhled grafiky

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .