Na český satelitní trh vstoupí pátý operátor Magio Sat. Uspěje?

magiosat-perex Čtveřici tuzemských provozovatelů satelitních platforem by v dohledné době měl doplnit pátý hráč. Do hry vstupuje mobilní operátor T-Mobile, který sbírá od ledna zkušenosti ze středoevropského regionu na Slovensku. Od našich východních sousedů by se do Česka měla rozšířit služba Magio Sat, kterou tam provozuje dceřinná firma nadnárodního koncernu Slovak Telekom/T-Com. O tomto záměru se spekuluje již několik měsíců, více informací přinesl v minulých dnech ekonomický deník E15.

Tomu chystané přípravy nevyvrátila tisková mluvčí T-mobile Martina Kemrová. Výkonný ředitel platformy Skylink Jaromír Glisník dokonce listu potvrdil jednání mezi jeho společností a operátorem o možném nákupu volných kapacit.

Je ještě na našem satelitním trhu skulinka, čím zaujmout zákazníky? UPC Direct byl průkopníkem v této oblasti, donedávna stavěl na tradici a určitém puncu konzervativní jistoty. Vstup rumunské Digi TV na český trh přinesl cenový průvan v placených nabídkách.

CS Link a Skylink přivedly statisíce českých domácností k satelitní formě příjmu televizních stanic zejména v době přechodu z analogového na digitální (DVB-T) pozemní vysílání, kdy se obecně příjem signálu stal velkým tématem v médiích.

Mnoho diváků se tehdy rozhodlo pro pohodlnější satelitní řešení, které jim jednorázově nabídlo programy, které jsou obsaženy v DVB-T plus mnohé další volně vysílající stanice bez nutnosti čekání na další pozvolna se rozjíždějící multiplexy. Zákazníci slyšeli i na relativní bezplatnost služby. Pokud nepreferují některý z nadstavbových programů, za příjem desítek stanic kromě prvotního poplatku nemusí platit žádné pravidelné měsíční platby.

ČTĚTE VÍCE: SLOVENSKÁ MAGIO SAT NAVÝŠILA POČET HD KANÁLŮ

S jak atraktivní nabídkou v Česku zaútočí Magio Sat je zatím ve hvězdách. Slovenským divákům nabízí na sedm desítek stanic v několika balíčcích. Měsíční poplatky se pohybují v rozmezí od 8 do 18 EUR. Jedno je jisté už teď – na nasycený tuzemský trh musí přijít s velkým překvapením. Může to být cenová bomba, exkluzivní nabídka některého programu, který nemají konkurenti či výhodný balíček s dalšími telekomunikačními službami. Marketingové oddělení T-Mobile v těchto týdnech jistě finišuje s přípravou trumfů a es, které bude operátor vytahovat z rukávu při spuštění své satelitní platformy pro Česko.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .