Eurosport představil logo pro Pchjongčchang 2018

Eurosport představil logo pro Zimní olympijské hry v Pchjongčchangu 2018. Budou to první hry na obrazovkách Eurosportu v jeho nové pozici Domova olympijských her v Evropě.

eurosport-pyeongchang-651

Logo pro hry v Pchjongčchangu 2018 dále definuje novou éru Eurosportu – jedničky mezi evropskými sportovními destinacemi, která představuje největší sportovní události. Logo bude viditelné na všech obrazovkách a platformách Eurosportu před i během Pchjongčchangu 2018.

Emblém spojuje současné logo Eurosportu s anglickým jménem pořadatele olympijských her PyeongChang nad olympijskými kruhy. Tato tři spojená loga jsou zastřešena siluetou hor, která symbolizuje prostředí zimních olympijských her. Nad siluetou je klenba symbolizující tvar olympijských kruhů. Bude představena v několika variantách využívajících živou barevnou paletu ducha moderní K-pop kultury.

„Jako nový domov olympijských her v Evropě a hrdý partner největších světových sportovních událostí chceme, aby byl Eurosport při každé příležitosti vnímán jako synonymum pro olympijské hry. Doufáme, že se logo stane pro sportovní fanoušky okamžitě rozpoznatelné jako náš znak ve vysílání Pchjongčchangu 2018,“ uvedl generální ředitel Eurosportu Peter Hutton.

Z nadcházejících zimních olympijských her bude Eurosport vysílat více než 100 sportovních akcí ŽIVĚ a na vyžádání, kdykoli a na jakémkoli zařízení.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .