Nejvyšší podíl na trhu skupiny Prima Group od dob VyVolených

prima_logo

Televize skupiny Prima Group dosáhly v minulém týdnu nejvyšších hodnot podílu na trhu od dob vysílání reality show VyVolení v roce 2005.

Televize skupiny Prima Group (Televize Prima, Prima COOL a Prima LOVE) dosáhly v minulém týdnu nejvyšších hodnot podílu na trhu od dob vysílání reality show VyVolení v roce 2005. „V cílové skupině D15+ zaznamenaly podíl na trhu 24,54 % a v mladší cílové skupině D15-54 24,40 %. Rekordního týdenního podílu na trhu od začátku roku dosáhla i Televize Prima – 19,54 % v cílové skupině D15+ a 17,50 % v cílové skupině D15-54 a pokračuje tak v rostoucím trendu,“ uvedla TV Prima v tiskové zprávě.

PSALI JSME: Prima nasadí novinku Bubo Bubo proti Ordinaci

Úspěchů opět dosáhla show Česko Slovensko má talent, který byl z dosavadních dílů zatím vůbec nejsledovanější. V cílové skupině D15+ si talentovou show nenechalo ujít 1,089 milionu diváků při podílu na trhu 25,57 %, ještě úspěšnější byl u mladších diváků. V cílové skupině D15-54 dosáhl podíl na trhu 27,51 %. „Potvrzuje se tak gradační charakter pořadu,“ píše TV Prima.

SOUVISEJÍCÍ: Prima Cool bude na podzim experimentovat, Nova vsadí na osvědčené

Další úspěchy v minulém týdnu zaznamenaly také Cesty domů, které v pondělí poprvé v této sezoně překročily hranici jednoho milionu diváků (1 010 tis. v cílové skupině D15+), Zprávy TV Prima, které v neděli také překročily milionovou hranici (1 068 tis. v cílové skupině D15+), dále Show Jana Krause zatím s nejvyšším podílem v podzimní sezoně – 32,39 % v cílové skupině D15+ nebo již tradičně podvečerní pořad Prostřeno!. Páteční díl sledovalo 39,84 % diváků u televizních obrazovek z cílové skupiny D15+.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .