VyVolení 2 – jak si vedli na obrazovkách Prima TV

V sobotu 10. června skončila druhá řada reality show „VyVolení 2“, která přinesla televizi Prima příznivé výsledky. Sledovanost tohoto pořadu patřila k nejlepším na obrazovkách Prima TV. Obecně lze v tuto chvíli říci, že se sledovaností VyVolených 2 jsme relativně spokojeni, i když nedosáhla takových výsledků jako u první řady. Své pravidelné diváky si druhá řada našla, podíly v mladších cílových skupinách byly velmi výrazné.

Od 18.2.2006 do 10.6.2006 zaujaly osudy soutěžících ve Vile v průměru 826 000 dospělých diváků, právě takový počet diváků sledoval v průměru každý díl VyVolených 2.


Průměrný podíl na trhu byl téměř 24 % všech diváků starších 15 let.  Avšak zejména speciální díly VyVolení – Duel přilákaly téměř 30 % ze všech dospělých diváků před televizními obrazovkami a v průměru vidělo každý Duel více než 900 000 diváků starších 15 let. Obdobně si vedly i díly VyVolení – Výzva (885 000 diváků starších 15 let a podíl na trhu 29 %).
 
Pořad „VyVolení 2“ byl nejvíce sledován hlavně mladými ženami v rozmezí věku 15–34 let. Průměrný podíl na trhu cílové skupiny ženy 15–24 let byl 43 %. VyVolené sledovalo v průměru 39 % ze všech žen ve věku 25–34 let u TV. Pozadu nezůstali ani mladí muži ve věku 15–24  let, jejichž průměrný podíl na trhu představoval 32 %.


Nejúspěšnějším vydáním VyVolených byl pořad ze  16. dubna 2006, který sledovalo 1 130 000 dospělých diváků. Tento díl také zhlédlo více než 63,1 % všech mužů ve věku 15–24 let, kteří se dívali na televizní obrazovky. Ženy stejného věku zase nejvíce zaujal díl z 2. května VyVolení – Překvapení, který si vybralo více než 64,5 % ze všech žen ve věku 15–24 let. Nesmíme opomenout ani velkolepé zakončení celé reality show v podobě Finále. Velkou show, která trvala tři a půl hodiny a představila vítěze, si nenechalo ujít více než 1 070 000 dospělých diváků starších 15 let.


Nedílnou součástí druhé série reality show „VyVolení“ byla také noční show.
Průměrný podíl na trhu pořadu „VyVolení 2 – Noční show“ byl téměř 30 % dospělých diváků a průměrně každý díl sledovalo, i přes pokročilou vysílací hodinu, kolem 300 000 diváků starších 15 let.


V Praze 12. června 2006



Jana Malíková
tisková mluvčí Prima TV

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .