Rozhlasové vysílání stále oslovuje větší počet lidí než internet

tv-sledovanost-kolac

Česká rádia osloví týdně více lidí než celý internet. Vyplývá to z aktuálních výsledků Radioprojektu shrnující výsledky za první a druhé čtvrtletí 2014. Rádio má větší zásah o téměř sedm procentních bodů.

Celkově si alespoň jednou týdně naladí rádio 84,9 % populace ve věku 12-79 let, zatímco alespoň jednou týdně použije internet 78,2 % populace. I přes rychlý růst v posledních letech, tak internet jako mediatyp v ČR týdenním zásahu rádia zatím nepřekonal.

Tisková konference uspořádaná k aktuálním výsledkům Radioprojektu ukázala, že je rádio stabilní mediatyp, který navíc nyní znovu začíná růst i z hlediska reklamních investic. To za SKMO potvrdil Petr Uchytil, ředitel pro strategický marketing Lagardere Active ČR „Pro mne osobně byla prezentace jednotlivých členů SKMO potvrzením, že rádio není jen silný a stabilní mediatyp, ale i nepostradatelná a efektivní součást marketingového mixu. Rádio nabízí i řadu osvědčených nástrojů, jak naplnit přání zadavatelů reklamy a efektivně oslovit posluchače, kteří mají nemalá očekávání a jsou stále náročnější,“ uvedl Petr Uchytil.

Server RadioTV.cz vám v průběhu tohoto týdne přinese podrobné analýzy denní a týdenní poslechovosti českých rádií v rámci výzkumu RadioProjekt.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: