Radiohouse spouští program na podporu malých a středních regionálních podnikatelů. Uvolní mediální prostor v hodnotě 56 milionů Kč

Mediální zastupitelství Radiohouse představuje projekt na podporu malých a středních podnikatelů a začínajících startupů, na které současná ekonomická situace nejvíce dopadá. Do programu mediální podpory s názvem RH 300 pro rok 2023 se mohou zájemci přihlašovat od 15. října. Radiohouse mezi prvních 300 žadatelů uvolní mediální prostor na zastupovaných rádiích v hodnotě 56 milionů Kč. 

RH300PRO-post-3
Zdroj: Radiohouse

Mediální zastupitelství Radiohouse, které obchodně zastupuje Rádio Blaník, Hitrádia, Rock rádio a Fajn rádio atd. spouští podpůrný marketingový program RH 300 PRO, určený malým a středním podnikatelům v regionech. 

„Na základě aktuálních analýz a indikací z celého trhu jsme v Radiohouse přistoupili k aktivní pomoci pro zadavatele reklamy. Jsme si vědomi současné tíživé ekonomické situace, která dopadá zejména na malé a střední podnikatele napříč regiony a obory. Proto jsme vytvořili pro tyto podnikatele nový program RH 300 PRO, v rámci, něhož mezi 300 prvních žadatelů o podporu uvolníme mediální prostor na zastupovaných rádiích v hodnotě 56 milionů Kč,“ říká Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse

MDR_3790
Zdroj: Radiohouse, Štěpán Ryska, jednatel

Program RH 300 PRO 

Podnikatelé, kteří se do projektu přihlásí, budou vybráni a splní daná kritéria, budou moct čerpat současně s nejvýhodnějšími podmínkami i mediální prostor v podobě 3měsíční kampaně. Samozřejmou součástí podpory je i kompletní marketingové poradenství, kdy odborníci napříč obory připraví pro vybrané podnikatele speciální workshopy v jednotlivých regionech např. o marketingové strategii, o mediálním plánování, o správném vyhodnocování kampaní atd. „O našem projektu s nadsázkou mluvíme jako o mediální „kotlíkové“ dotaci. Současně projekt RH 300 PRO poukazuje i na to, jak je důležité nepřestávat komunikovat s koncovými zákazníky i v těchto horšících se hospodářských podmínkách. Řada startupů a regionálních podnikatelů proto s naší pomocí může krizi ještě vytěžit jako příležitost pro rychlý růst po jejím skončení,“ dodává Štěpán Ryska.   

Jak zažádat o účast v programu RH 300 PRO? 

Zájemci o program mohou do konce listopadu kontaktovat svého regionálního zástupce ze společnosti Radiohouse nebo si případně zažádat o více informací na e-mailu info@radiohouse.cz. Poté budou mít možnost zúčastnit se vzdělávacích workshopů v daném regionu a získají spolu s objednaným reklamním prostorem na rádiích také kampaně zdarma až na 3 měsíce. 

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .