100 babies für Wien, nejhorší semafor a další ztřeštěnosti

radiotv22Akce 100 Babies für Wien, o které jsme Vás už informovali v článku Baby-boom on air se vydařila. Akci si pochvaluje rádio 886supermix, které si udělalo reklamu, a také vedení hotelu Holiday Inn. Podle slov jeho manažerky Brigitte Trattner, je osazenstvo hotelu rádo, že mohlo pomoct zachránit Vídeň před vymřením. Na výzvu ranní moderátorky Supermixu Sandry König páry zareagovaly.

Někteří se odebrali na pokoje hned po večeři při svíčkách, která sestávala skromně ze čtyřech chodů. Páry strávily v hotelu noc a ranní show po této “největší noci lásky všech dob“ se vysílala přímo z prostor hotelu. Tu zaklepala moderátorka na dveře jednoho z pokojů a celý vstup věnovala interview s párem, který ještě lenošil pod peřinou. Další informace a autentické výpovědi sbírala při přímých vstupech z hotelového bufetu, kam se postupně všichni odebrali na snídani.

Který semafor jde nejvíc na nervy?

Ranní moderátoři rádií u sousedů vyzývají k dalším ztřeštěnostem. Teď jedna taková méně akční, ke které došlo 25. března. Marcus Japke a Andrea Sparmann původně asi ani neplánovali udělat z lehké zmínky o semaforech v ranní show na Ostseewelle HIT-RADIO Mecklenburg-Vorpommern anketu, které se vůbec někdo zúčastní. Jejich řečnickou otázku, který semafor jde nejvíc na nervy, vzali posluchači vážně a během pěti hodin bylo rozhodnuto i o vítězi. Tím se stal semafor na spolkové silnici B 96 v Samtens. Posluchači volali podobně jako do tématu dne své příspěvky a zážitky a předháněli se, kdo déle čekal. Pokud jeden z posluchačů nepřehání, tak na onom semaforu prý v zimě čeká 10 minut a v létě dokonce dvakrát tolik. Ranní moderátory zájem donutil k tomu, že se nakonec poptali na odboru dopravy, zda se bude situace řešit. Odpověď byla taková nijaká, ale snad ranní show vyřeší alespoň zčásti problémy netrpělivých řidičů.

U dvojice Marcus Japke a Andrea Sparmann ještě zůstaneme. Jejich další počin už nebyl tak spontánní, ale rozhodně stojí za zmínku. V sobotu 27. března vysílaly od 10 do 14 hodin z jednoho obchodního centra, kde se prodávají džíny. Moderátorské duo se ptalo Zrcadlo, zrcadlo, řekni mi, který zadeček je nejkrásnější. Ano, je to tak, porota hodnotila prostě a jednoduše zadnice. Zúčastnit se a nechat své pozadí zhodnotit se mohlo vyplatit. První cena byla dvoje džínsy ročně po dobu následujících tří let. Dalších jedenáct vyvolených má možnost se nechat (stejně jako vítěz) vyfotit profesionálním fotografem do kalendáře džínů. I tak se dá odstartovat kariéra supermodelky nebo supermodela.

Tetování za milion

Další akce vznikla trochu spontánně ale je na ní dobře vidět, v jakých částkách se pohybují rozpočty promoakcí některých stanic. Když se 6. března udělovaly v Berlíně ceny Echo, nechyběla tam ani zpěvačka P!NK, známá mimo jiné jako ochránkyně zvířat apod. Při rozhovoru s moderátorkou televize Viva prohlásila, že je připravena si nechat na jazyk vytetovat logo rádia bigFM. Nápad se opět zrodil během vysílání. Ranní moderátor Hans Blomberg řekl, že by si Alice Moore (P!NK) za milión eur určitě nechala vytetovat logo rádia na jazyk. Zpěvačka P!NK má ráda ztřeštěné věci a tak na nabídku přistoupila. Tady musím podotknout, že během dvou týdnu se z věty, kterou moderátor spíš jen tak plácnul, stala akce, na kterou si rádio připravilo i onen potřebný milion. 14 dní trvalo i přemlouvání zpěvačky, aby se rozhodla nechat si logo rádia zvěčnit na chuťových pohárcích. Hvězdy jako Fred Durst z Limp Bizkit, Atze Schröder nebo Stefan Raab odpovídali na dotazy, co si o tom myslí a jak tipují, že to dopadne. BigFM si z celé výzvy udělalo velkou akci, kterou v éteru řádně provařila.

Alice Moore nakonec souhlasila a při předávání cen Echo (sama žádnou nedostala, ale vystoupila se svým hitem God is A DJ) prohlásila: „Bring the money – I´m ready!“ Tedy: „Přineste peníze. Já jsem připravená.“ Zpěvačka si pochvalovala, jak bláznivý nápad to vlastně je. Lhůta, do kdy se mělo logo na jazyku Alice objevit, byl 15. březen. Ten den vystupovala P!NK v Kolíně nad Rýnem. BigFM jí poslalo transport s penězi v hotovosti a odborníka na tetování se sterilní sanitkou.

Fanoušci se ale nedočkali. Dokonce i milión eur v hotovosti nechalo Alici chladnou. Moderátoři ranní show, kteří na ni čekali před hotelem se nedočkali. A to i přesto že jí přes management hotelu poslali písemnou připomínku, že už nastal den D. P!NK nikomu nic neřekla a jednoduše ze všeho vycouvala. Dokonce se kryla před zraky fanoušků bundou. Schovaná jen přeběhla od hotelu do svého autobusu. Připravený milión eur pak rádio rozdalo fanouškům při následné after-party.

Nápadů jak zpestřit vysílání se rodí víc. Až se zase nějaký dost ztřeštěný nebo zajímavý najde, určitě se o něm dozvíte. Inu třeba se i v hlavách českých hvězd ranního (a nejen toho) vysílání zrodí nápad, kterého se chytnou davy a který bude stát za to. Stačí jen trocha kreativity, být osobnost, aby i věta plácnutá nazdařbůh zaujala a taky trocha štěstí.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .