Rádia Rubi a Haná exkluzivně u MMS, trh je ‚napraven‘

Mediazastupitelství Media Marketing Services posílilo svoji pozici. Získalo totiž do svého portfolia exkluzivní zastupování středomoravských rádií Haná a Rubi, které dosud obhospodařovala jak MMS tak konkurenční Regie Radio Music. Rozhlasový trh tímto krokem získá větší důvěru, protože součet podílů mediazastupitelství nepřekročí standardních 100 procent.

Největší rozhlasové mediazastupitelství na českém trhu, Media Marketing Services bude od příštího roku exkluzivně zastupovat také olomoucká rádia Haná a Rubi. V letošním roce byly přitom obě rozhlasové stanice zastupovány nejen MMS, ale i konkurenční Regie Radio Music „Jsme rádi, že obě rádia se vracejí k výhradní spolupráci s námi, a vážíme si důvěry, kterou nám tím jejich vlastníci projevili,“ uvedl k tomu Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS. „Vzhledem k tomu, že naše společnost se specializuje na prodej reklamního času regionálních stanic, věříme, že vzájemná spolupráce přinese oběma rádiím vyšší příjmy z reklamního trhu.“

Podle ředitele a majitele jednoho ze středomoravských dvojčat je důvodem tóhoto kroku efektivnější využití reklamního prostoru. „Exkluzivní smlouva zastupování Radia Haná a Radia Rubi mediální agenturou MMS by měla přinést efektivnější využití reklamního prostoru na obou  rádiích. I když současná spolupráce s RRM byla velmi dobrá, chceme nyní  vyzkoušet formu výhradního zastoupení vzhledem tomu, že tímto způsobem je  zastupována většina rozhlasových stanic na českém trhu. MMS zastupuje regionální rozhlasové stanice a my do tohoto segmentu logicky patříme. Pokud výhradní zastoupení prodeje našeho reklamního prostoru zlepší naše postavení a nabídku vůči klientům, může smlouva splnit náš záměr. Na výsledek si ovšem musíme nějaký čas počkat,“ uvádí k této změně ředitel Radia Haná Pavel Foretník.

„Strategií mediálního zastupitelství Regie Radio Music pro příští období je orientace na tři nejsilnější stanice a dále chceme nabízet reklamu na moderních pražských rádiích,“ řekl Miroslav Hrnko, výkonný ředitel skupiny Lagardere CZ, která provozuje mediazastupitelství RRM, a dodal: „Od začátku roku 2008 chceme nabídnout zadavatelům nové a inovované mediální produkty, které rozšíří kreativní možnosti, umožní lepší cílení reklamy a zvýší efektivitu investic.“

Poté, co rádia Rubi a Haná převezme exkluzivně Media Marketing Services, bude rozhlasový trh po letech opět napraven a nebude se nadále stávat, že součet podílů reklamních sítí na trhu překročí 100 procent.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .