Skupina Media Bohemia posiluje řízení obchodu

media-bohemia.jpgNejvětší česká mediální skupina MEDIA BOHEMIA a.s. zahajuje strategické změny ve způsobu řízení obchodní činnosti a marketingu. K 1. září se partnerem skupiny stává Karel Vágner, který se ke stejnému datu ujímá i pozici ředitele národního obchodu mediazastupitelství Media Marketing Services a.s. (100% vlastněné MEDIA BOHEMIA a.s.). Karel Vágner bude zároveň zodpovědný za strategické řízení celé obchodní politiky firem, které skupina ovládá.

Karel Vágner přináší do skupiny své know-how a dlouholeté zkušenosti z vrcholných manažerských pozic v reklamě a marketingu – působil ve společnostech UNILEVER, Starcom, později v pozici ředitele titulů vydavatelství Ringier a Vltava Labe Press. Pro vydavatelství Mladá fronta řídil uvedení nového prestižního ekonomickeho deníku E15 na trh. V posledních letech byl konzultantem firem skupiny MEDIA BOHEMIA v oblasti Internetu a on line prodeje a pracoval na vývoji několika společných projektů – mimo jiné cestovní agentury Cestuj.cz a portálů zaměřených na doručovací služby květin a delikates.

Ke stejnému datu vzniká pozice marketingového ředitele MMS a.s., kterou bude zastávat dosavadní výkonný ředitel internetového zastupitelství ImpressionMedia Pavel Lupjan. Jeho úkolem v nové pozici bude vytvoření marketingové strategie využití propojení dvou kanálů skupiny – rádia a internetu. Ze své pozice bude také zodpovídat za marketingovou podporu značek a médií, které skupina ovládá.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: