Dance rádio mění vizuální identitu, na nové dramaturgii se podílí DJ Roxtar

Dance rádio prošlo v průběhu října a listopadu řadou změn. Proměnila se zejména hudební skladba, která reflektuje aktuální trendy na elektronické taneční scéně a změn se dočkala i vizuální podoba včetně loga.

Ilustrační foto Shutterstock.com

Ilustrační foto Shutterstock.com

Větší důraz na současné trendy žánry na elektronické taneční scéně

Dlouhodobě jsme řešili, jak dodat Dance rádiu novou energii, a nyní přicházíme s novým konceptem. Ten se projeví jak v samotném programu stanice a zejména hudební dramaturgii, tak i v marketingové komunikaci. Věřím, že všechny tyto změny dopomohou Dance rádiu k tomu, aby se stalo volbou číslo jedna pro cílovou skupinu hudebních nadšenců a fajnšmekrů,“ říká Michel Fleischmann, prezident společnosti Lagardere Active ČR, která Dance rádio vlastní a provozuje.

Rádio přistoupilo například ke změnám v hudební dramaturgii, která ještě více akcentuje současné trendy žánry na elektronické taneční scéně.

Snažili jsme se držet žánrovou pestrost v rámci elektronické hudby. Hrajeme největší hity z těchto žánrů a stylů: house, deephouse, progressive, electro, d’n‘b, funky breakbeat až po trance a tech house. Významnou roli hrají i kultovní interpreti z 90tých let a roku 2000 např. Groove Armada, Orbital, Leftfield, Daft Punk, Chemical Brothers a jejich singl Hey Boy, Hey Girl, kterým jsme se inspirovali v naší reklamní kampani,“ říká Lenka Maureryová, ředitelka stanic Evropa 2 a Dance rádio.

DJ Roxtar má odpolední show a konzultuje hudbu rádia

Novou posilou teamu Dance radia je DJ Roxtar a posluchači ho mohou slyšet každý všední den mezi 14.00 – 18.00 hodinou v show s názvem Roxtime. S Roxtarem Dance rádio spolupracuje i na nové hudební dramaturgii.

Dance rádio také aktuálně spustilo printovou kampaň v titulech vydavatelství CN Invest, Empresa Media, Burda a Bauer Media Praha a outdoorovou kampaň v síti Famedia v Praze, jejíž vizuální podoba má připomínat atraktivní taneční párty. Nové logo z dílny Robina Stenczla zase lépe akcentuje aktuální trendy, kterým dominují jednoduché linie a kontrastní barvy vyjadřující vášeň, energii, dynamiku a taneční rytmus, tedy hlavní atributy Dance rádia.

Dance rádio terestricky působí pouze v Praze na frekvencích 89,0 a 102,9 FM. V jiných regionech jej lze poslouchat přes internet a prostřednictvím mobilních aplikací.

Ukázka nového loga a kampaně Dance rádia

dance-radio-vizual-2017

Autor článku:

Komentáře (2)

  1. PV

    Už jsem jim to psal na facebook – aspoň tu první část:
    Takové hezké rádio s energickým BPM a rovným beatem to bylo než to převzalo Lagardere… kdybych chtěl poslouchat „žánrovou pestrost v rámci elektronické hudby. Hrajeme největší hity z těchto žánrů a stylů: house, deephouse, progressive, electro, d’n‘b, funky breakbeat až po trance a tech house“ (to cituju jejich PR) tak si pustím třeba rádio Expres..ten má větší terestický dosah.
    Pro srovnání jsem našel poslechovost: teď je to 29 tisíc týdně a 13 denně a pro II-III/2013 to bylo 41 tisíc posluchačů denně týdně a 19 denně.. Ty to dopracovali.. Vzhledem k tomu jaké tohle rádio bylo moje srdeční záležitost tak se mi chce brečet .. Tato čísla jsou při totožném terestickém dosahu…

    Nevím které managerské eso a kdy vymyslelo, že žánr od Bacha po Vlacha je nejlepší a žádaný… že se podle toho v ČR všichni majitelé řídí. Kdysi jsem k rádiu vymyslel říkačku (Impuls se dost zapotácí, mocný Fleischmann ztratí klid,pokud do éteru v pluje Dance Radio novy hit!) ale je teď je jasné že s takového rádia se nikdo, ani konkurence a ani posluchači potácet rozhodně nebudou..

    1. Benny

      Naprostý souhlas, Dance radio se od prvopočátku profilovalo jako dance, trance radio, díky čemuž prakticky jako jedno z mála internetových rádií oplývalo velkou poslechovostí, kdy se v návaznosti na to dostalo i na vytoužené FM. Tím příběh však skončil. Od té doby co to má tato společnost, se v něm změnilo úplně všechno a jak je vidět, tak i poslechovost klesá, a není divu. Myslím, že ani není třeba to rádio šířit na další území, moc úspěch by to dle mého názoru stejně nemělo. Nevím proč se nedrží původního konceptu, z kterého DR vyšlo a bylo úspěšné. Jsem zvědav, jak tam dlouho ten borec, o kterém jsem před tím nikdy neslyšel, vydrží. Na druhou stranu, máme tady i jiná taneční radia, která se dají poslouchat.

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .