Outdoorová reklama

Outdoorová reklama, jinak řečeno venkovní reklama nepředstavuje jen tzv. billboardy, outdoor nabízí celou škálu různých možností. Hlavní dodavatelé obsahu jsou poměrně známí hráči, jmenujme JCDecaux, euroAWK, Bigmedia a další.

Ilustrační foto Shutterstock.com

Ilustrační foto Shutterstock.com

Kampaně kratší 14 dnů jsou neobvyklé

Kampaně se realizují v minimální délce jednoho měsíce, existují výjimky na kratší dobu trvání, tato možnost však není příliš využívána. Podle typu nosiče a lokalitu se pak stanovuje cena kampaně. Zadavatel reklamní kampaně dostane nabídku a vybere si plochy za stanovenou cenu.

Jaké existují typy reklamních nosičů pro outdoor? Billboardy jsou nejpopulárnější forma, nejčastěji je vidíme ve městech a u silnic. Větším billboardem lze nazvat bigboard, existují možnosti pro digitální billboard, který je interaktivní. City-light – prosvětlený reklamní nosič, velmi často na autobusových a tramvajových zastávkách.

Reklamní nosiče lze umístit na řadu dalších míst, jedná se o různé plachty, hodiny, navigační tabule. Zároveň se poměrně často využívají média ve veřejné dopravě, v hudebních klunech, sportovních centrech, trafikách a řadě dalších míst.

Jak se měří poslechovost rozhlasových stanic?

Výzkum realizovaný společností Median zahrnuje prakticky všechny české stanice, ročně je dotazováno 30 tisíc respondentů. Čísla z průzkumu jsou důležitá zejména pro jednotlivá rádia pro účely prodeje reklamy a pro účely nastavení programu.

....
Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .