Tak má svůj bulvár konečně i MAFRA, vznikl web Expres.cz

Denní Expres je nový zábavně-informační web, který staví na trendu sdílené zábavy. Tak popisuje svůj nový projekt vydavatelství Mafra, které doplňuje portfolio o internetový bulvár. Kromě zpráv nabídne zábavu, showbyznys a celebrity.

Ilustrační foto - fotobanka Thinkstock

Ilustrační foto – fotobanka Thinkstock

Nový projekt si klade za cíl obsadit segment zábavy

V segmentu zpravodajství patříme ke klíčovým hráčům na trhu a naším cílem je obsadit i segment zábavy. Proto jsme přinesli něco nového, co bude čtenáře nejen bavit číst, ale co budou moct i spoluvytvářet,“ říká strategický ředitel mediální skupiny MAFRA František Nachtigall.

Web Expres.cz vede Petr Konečný, jenž dříve působil v redakci Blesk.cz. „Nechceme být jen redaktoři, kteří něco popisují, chceme být odvážní producenti obsahu, interpretovat kauzy, být aktivní součástí sociálního dění. Pro Expres.cz je autoritou a elitou facebookový status nebo obrázek na Instagramu a trendy si určují sami čtenáři,“ říká šéfredaktor Expres.cz Konečný.

Všude rozhodují pageviews, na Expres.cz rozhodnou čtenáři?

Expres.cz nabídne štítkování, kde čtenáři budou moci vyjádřit popularitu tématu emotikonem. Fakticky jde o alternativu ke známkování článků, které nabízí množství webů na českém internetu. I na základě podobné zpětné reakce bude redakce následně upřednostňovat jednotlivá témata.

Tento způsob editoriální politiky lze označit za originální až přelomový. Ve výsledku však jde o stejný postup, jaký používají redakce všech online médií. Rozhodujícím faktorem však není emoce vyjádřená čtenářem, nýbrž hodnoty pageviews, které dotyčná zpráva vygeneruje.

Hodnocení článků na Expres.cz

Hodnocení článků na Expres.cz

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: ,