Škoda Citigo vyhrála v anketě Internetové auto roku 2012

autoroku2012V druhém ročníku ankety Internetové auto roku přisoudila česká veřejnost svými hlasy celkové vítězství městské Škodě, internetovým autem pro ženy je kompaktní SUV od Audi. Server RadioTV jakožto partnerský web vyhlašovatele soutěže vám nyní přináší podrobné výsledky.

Po úspěšné premiéře v loňském roce i letos proběhl další, již druhý ročník ankety Internetové auto roku. Od 1. března do 31. května 2012 mohli čeští uživatelé internetu na adrese www.internetoveautoroku.cz hlasovat pro aktuální modely automobilů rozdělených do šesti kategorií. Ty byly vypsané tak, jak se laická veřejnost divá na svět automobilů. Tento pohled lze definovat ne podle objemu motoru nebo jiných technických parametrů, ale na základě účelu, pro který je automobil určen. Pro rodinu, do města, pro radost, pro volný čas…

Celkovým vítězem ankety se stala Škoda Citigo s 8646 hlasy, která také zvítězila v kategorii Auta pro město. První místo ve třídě Auta pro rodinu získalo Hyundai i40, mezi Auty pro radost byl nejatraktivnějším pro účastníky ankety Mercedes-Benz třidy C Coupe, vítězem kategorie Auta pro volný čas se stal kompaktní crossover Range Rover Evoque, mezi auty pro nejúspěšnější vzbudilo největší zájem Lamborghini Aventador – supersport s dvanáctiválcovým motorem.

Navzdory tradičnímu pohledu na automobilovou tématiku, tedy názoru, že svět čtyř kol je doménou výhradně mužské populace, byla vyhlášena tak, jako v loňském roce, také kategorie Auta pro ženy. Vítězem se stal automobil, pro který napříč všemi kategoriemi hlasovalo nejvíce žen, vyhrálo s 2147 hlasy Audi Q3. S ohledem na loňského vítěze by se dnes dalo s trochou nadsázky prohlásit, že ženy v České republice mají rády velká auta třídy SUV.

Zájem české veřejnosti o Internetové auto roku 2012 nás opět mile překvapil, i když po loňském úspěchu jsme ve skrytu duše ve velký zájem české internetové veřejnosti věřili. Výsledky jsou pro nás zajímavé i jako vykreslení toho, jaká auta česká veřejnost preferuje ve vztahu k zemi původu, praktičnosti, ceně. Totiž ve výsledcích se dají odhalit sklony inklinovat k tuzemským značkám, stejně jako zajímavý fenomén popírající zažité tvrzení o spořivosti české populace – vítězové některých kategorií totiž nepatří mezi nejlevnější ve své třídě,“ říká k výsledkům Filip Rakovan ze sekce Auto vydavatelství Limemedia.

Hlavními partnery ankety jsou Direct Pojišťovna a AAA Auto, mezi další partnery patří půjčovna aut Dream-Cars a pořadatel závodů pro širokou veřejnost AmaterCup. Na mediálním poli se hlavním partnerem stal portál Sauto,cz a dalšími mediálními partnery jsou Volný.cz, Deník.cz, ČeskéNoviny.cz, Radio Blaník, Radio City, Fajn Radio, RockRádio a Hitrádio Magic.

iar-skoda-citigo-autoweb

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .