Jak si v online světě udržet zákazníka, načrtne další díl konference La Degustation Online

Prostory restaurace Solidní jistota

Prostory restaurace Solidní jistota

Seriál mikrokonferencí La Degustation Online se v tomto týdnu zaměří na téma Péče o zákazníky v době e-shopové neboli několik cest, jak si udržet zákazníka. V rámci programu vystoupí trojice přednášejících.

Přednášející promluví mimo jiné o tom, které metody online komunikace jsou vhodné pro péči o existující zákazníky, jak jimi plnohodnotně nahradit osobní kontakt, na co především klást důraz a jak vybudovat stabilní vztah s klientem.

V rámci programu se představí: Vladimír Rejlek z Wundermanu, Michal Popelář z Actum a Marie Chytilová ze Slevomatu. V panelové diskusi se k nim připojí Michal Gabriel z H1.cz.

Akce se koná v úterý 24. března 2015 od 18:00, v prostorách restaurace Solidní Jistota, Pštrossova 200/21 110 00 Praha 1 – Nové Město. Registrace účastníků probíhá na webu ladegustationonline.cz.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .