Česká televize začne od září používat nové logo, které pro ni vyrobilo grafické studio Aleše Najbrta. Vlna kritiky, která se po zveřejnění nového loga objevila je pochopitelná. Jde o revoluční změnu a logo navíc nevypadá úplně originálně. I když jsem v oblasti grafiky laik, řekl bych, že grafické studio mohlo odvést lepší práci.
Nové logo České televize úplně mění tradiční barvy i tradiční tvar. Místo černé a bílé budou dominovat modrá s červenou. Místo tradičního tvaru evokujícího písmena Č a T se nové logo podobá spíš na České dráhy neboli písmena Č a D. V neposlední řadě je velice podobné i logu skupiny United Bakeries, které připravila rovněž společnost Aleše Najbrta.
Vedení televize se ale už rozhodlo, nové logo bylo schváleno a tak místo nemístné kritiky bude nejlepší počkat až do doby, než bude logo implementováno do vysílání a do všech propagačních materiálů. I současná loga čtyř kanálů České televize byla v době uvedení předmětem silné kritiky. Samotný výsledek nakonec nedopadl až tak špatně.
Počkejme si tedy, čím nás vedení televize v září překvapí. Byl bych rád, kdyby špatný zůstal jen ten první dojem.