Aktuality
Radiohouse uspořádal exkluzivní setkání s klienty a partnery v inspirativních prostorách Rudolfovy slévárny Pražského hradu. Hlavním bodem programu bylo představení „Žluté knihy budování značky“ – úspěšné publi...
Podle nejnovějších výsledků Radioprojektu za období Q4 2024 a Q1 2025 se Rádio Blaník stalo nejposlouchanější stanicí v České republice v týdenním reachi (1,966 milionu posluchačů) a zároveň dosáhlo nejvyššího tržn...
Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky 20. ročníku soutěže Marketér roku 2024. Hlavní ocenění získal Robert Chmelař, marketingový ředitel Partners banky, který si odnesl titul Marketér roku a Velkého modrého delfína...
Malý kluk v papírové čepici, který každý večer přináší nejen dětem televizní pohádky na dobrou noc, letos slaví šedesátiny. Večerníček se na obrazovkách objevuje už od roku 1965, kdy s jeho vysíláním začala tehdejší Českosl...
TV Nova dosáhla významného milníku v oblasti udržitelného natáčení – v roce 2024 získalo 60 % jejích pořadů mezinárodní certifikaci BAFTA albert, která hodnotí ekologický dopad audiovizuální produkce. Televize tak potvrzuje svou rol...
„Na co sakra myslí?“ Přesně tahle otázka hýbala během jara celým Českem. Soutěž „Na co myslí Káťa Pechová“ zapojila stovky tisíc lidí, kteří se pokoušeli rozluštit jednu jedinou myšlenku moderátorky ranní show Hitrádií ...
V kulturním centru Vzlet v pražských Vršovicích se 29. května 2025 uskuteční mezinárodní konference Českého rozhlasu Plus s názvem Pravda v pohybu. Součástí programu budou debaty s výjimečnými hosty nebo natáčení...
Digitální agentura Taste pořádá už devátý ročník konference, která každoročně přináší ty nejdůležitější novinky, znalosti a zkušenosti z výkonnostního marketingu. PPC Restart se uskuteční 22. května 2025 v Kině Lucerna a le...
Zpravodajský program ČT24 slaví dvacet let od svého vzniku. Od prvního vysílání 2. května 2005 se stal nejen stabilní součástí českého mediálního prostoru, ale především klíčovým zdrojem informací pro miliony lidí. Dnes je ČT24 ...
Letos na jaře slaví Asociace komerčních televizí osm let od svého založení. I nadále se aktivně zapojuje do boje proti internetovému pirátství, kde v uplynulém období dosáhla významných úspěchů, a naplňuje i své další cíle ...