Kanál ČT sport dostal k 10. výročí novou grafickou výbavu

Sportovní program České televize má od tohoto týdne novou grafickou výbavu. Vizuální podobu této stanice má režisérsky na svědomí Alice Nellis. Konkrétními autory vizuálu jsou art director ČT sport Vojtěch Buchta, výtvarník Daniel Řehák a autor hudby Karel Havlíček. Kreativní supervizi převzala marketingová ředitelka České televize Denisa Kollárová.

ctsport-ident-2016-02-noperex

Propojení sportu s emocemi a lidskostí

Identifikační znělky stanice, kterých vzniklo celkem pětadvacet, tvoří sportovní koláže a akcentují sdílenou lásku ke sportu ve všech jeho podobách: od prvních dětských úspěchů, přes sport na amatérské úrovni, zapálené fandění, až po přípravu na účast ve vrcholových soutěžích.

Dalším prvkem nového vizuálu ČT sport jsou také krátké pětivteřinové předěly, které se soustředí na vloženou energii, soustředění a vášeň, které každý sportovec potřebuje při přípravě a tréninku jako cestě k maximálnímu výkonu.

Když mě Česká televize s konceptem oslovila, líbilo se mi, že v něm není sport představený jako něco, co dělá jen hrstka vyvolených, ale jako věc, kterou spousta lidí žije, aniž by ji museli nutně provozovat na vrcholové úrovni. Sport je navíc velmi vizuální, a díky tomu jsme se mohli soustředit na výtvarné pojetí a vyhrát si s ním. A propojit jej s emocemi a lidskostí,“ říká režisérka Alice Nellis.

Ident k Tour de France

Ident k Tour de France

Nové navigační prvky zvýší přehlednost a orientaci ve vysílání

Podstatu značky ČT sport definuje velice výstižně její slogan ‚Žijeme sportem‘, který se stal leitmotivem jeho nově vzniklé grafické výbavy představující nadšení a vášeň pro sport na všech úrovních. Veřejnoprávní sportovní program tedy symbolicky oslovuje celou sportovní ‚rodinu‘,“ vysvětluje ředitelka marketingu České televize Denisa Kollárová.

Sportovní vysílání je z principu velice dynamické a jeho program se často mění. Chtěli jsme zlepšit orientaci diváků v široké nabídce přenosů a sportovních pořadů, které ČT sport vysílá, a které příležitostně také hostují na ostatních programech České televize nebo v nových médiích. Vyvinuli jsme proto nové navigační prvky, které zvýší přehlednost a orientaci ve vysílání, a to nejen v televizi, ale i na webech ivysílání.cz a ctsport.cz,“ doplňuje art director ČT sport Vojtěch Buchta, který spolu s výtvarníkem Danielem Řehákem a autorem hudby Karlem Havlíčkem za novými koncepty stojí.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .