UPC má novou vizuální identitu, prezentuje se i novou značkou Happy Home

Největší síť kabelové televize v České republice seznámila novináře s novou vizuální identitou. S tím souvisí i nová kampaň, která se zaměřuje na jednotlivé členy rodiny. UPC momentálně výraznější změny v televizní nabídce nechystá. Místo toho se prezentuje jako nejlepší poskytovatel internetu.

Vedení společnost UPC pro Českou a Slovenskou republiku na setkání s novináři. Zleva: generální ředitel Martin Miller, ředitel pro značku a komunikaci Karel Smrž, ředitel Customer Value Management Clemens Kruse, ředitel komunikace Jaroslav Kolár a zástupce pořádající PR agentury Mirek Čepický

Vedení společnost UPC pro Českou a Slovenskou republiku na setkání s novináři. Zleva: generální ředitel Martin Miller, ředitel pro značku a komunikaci Karel Smrž, ředitel Customer Value Management Clemens Kruse, ředitel komunikace Jaroslav Kolár a zástupce pořádající PR agentury Mirek Čepický

Konkurenční prostředí se mění. Operátoři si už nekonkurují pouze televizními službami

Televizní služby byly doménou kabelových operátorů v předchozích 25 letech. Konkurenční prostředí se však výrazně proměnilo a nejstarší kabelový operátor nyní soustřeďuje svoji pozornost především na internetové připojení. Televizní služby sice i nadále tvoří důležitou součást portfolia. Prioritou z hlediska rozvoje je přinést zákazníkům prémiové služby spočívající v nejrychlejším a nejstabilnějším internetovém připojení společně s možností sledovat televizní programy na několika zařízeních, se zpětným shlédnutím a bohatou videotékou.

S tím souvisí i nová vizuální identita a komunikační koncept „Happy Home„, v němž firma zdůrazňuje „superrychlé wi-fi a nekonečnou zábavu na všech zařízeních s UPC„. Součástí inovované nabídky je i zvýšení rychlosti optického internetového připojení až do 500 Mb/s.

V rámci nové identity přináší společnost UPC pozměněné jednobarevné logo a nový slogan Užijte si každý moment. Ten je založený na rozsáhlém výzkumu pod taktovkou mateřské skupiny Liberty Global, největšího světového poskytovatele služeb kabelové televize.

UPC se soustředí na modernizaci sítě a zrychlování internetu

Výzkum ukazuje, že i když (internetové) připojení obohacuje naše životy díky tomu, že můžeme komunikovat, vytvářet a sledovat obsah kdekoli a kdykoli, jsou to chvíle propojení a blízkosti s milovanými lidmi, kterých si vážíme nejvíc,“ uvádí společnost ve svých tiskových materiálech.

Společnost UPC v uplynulých dvou letech svým zákazníkům přinesla nové funkce, rozšířila a modernizovala svou širokopásmovou síť v České republice, rozšířila počet HD programů na 60 a maximalizovala výkonnost své sítě prostřednictvím nejmodernějších zařízení, jako je například prémiový Wi-Fi modem Connect Box,“ uvedl Martin Miller, generální ředitel UPC pro Českou a Slovenskou republiku.

Modernizace sítí i nové technologické funkce jsou výsledkem dlouhodobých investicí. „Díky tomu budeme i v budoucnosti schopni obohacovat naši nabídku a přinášet inovace, a tím ještě více naplňovat očekávání v souladu s naším novým sloganem Užijte si každý moment,“ dodal Martin Miller.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .