Seriál Ohnivý kuře v březnu pomohl Primě k několika prvenstvím mezi komerčními kanály

Hlavní kanál televize Prima dosáhl v březnu průměrného celodenního podílu na publiku ve výši 14,40 %. Nejsledovanějším březnovým pořadem na Primě byl seriál Ohnivý kuře. Průměrně seriál v březnu sledovalo 996 tisíc diváků.

Seriál Ohnivý kuře měl premiéru v sobotu 5. března. Foto: TV Prima

Seriál Ohnivý kuře měl premiéru v sobotu 5. března. Foto: TV Prima

Skupině Prima rostl v březnu průměrný měsíční podíl na publiku – v hlavním vysílacím čase narostla skupina meziročně o dva procentní body na 23,76 %, a v celodenním vysílání dosáhla výsledek 22,54 % – meziročně šlo o nárůst o 1,22 procentního bodu v cílové skupině diváků starších 15 let.

Hlavní kanál skupiny Prima šestnáctkrát zvítězil ve večerním vysílání mezi komerčními stanicemi a nezpravodajskými pořady. Značný podíl na tom má původní tvorba. „Velmi nás těší, že naše novinky – Ohnivý kuře, V.I.P vraždy i zavedený seriál Přístav – si ve svých slotech vybudovaly silnou diváckou základnu, díky tomu jsme meziročně rostli v březnu, ale také čtvrtletně,“ komentoval úspěchy v tiskové zprávě Roman Mrázek, programový ředitel FTV Prima.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .