„Rozbalte to“. Nova podporuje restaurace

TV Nova společně se značkou minerálních vod Mattoni bude pomáhat restauracím, které jsou nyní omezené protipandemickými restrikcemi. Vyzývá lidi, aby podpořili objednávkou svůj oblíbený podnik a „rozbalili“ si doma jídlo připravené v restauraci. Projekt iniciovala společnost Mattoni a záštitu poskytlo i Ministerstvo průmyslu a obchodu.

 Rozbalteto2
Zdroj: TV Nova

Kvůli restrikcím zůstává aktuálně otevřena asi polovina českých restaurací, které fungovaly v létě. Jídlo svým zákazníkům vydávají přes výdejní okénka a oproti letním měsícům jsou na zhruba čtvrtinových tržbách*.

Kampaň odstartovala 4. listopadu sérií spotů odvysílaných v TV NOVA a na Tn.cz. Jejich ústředními postavami jsou skuteční představitelé pěti konkrétních gastronomických podniků, jež vaří jídla na rozvoz nebo mají výdejní okénko.

„Výzva „Rozbalte to“ se obrací na nás všechny, abychom podpořili svoje oblíbené restaurace i teď, když se do nich nemůžeme posadit. Pořád v nás ale zůstává chuť na dobré jídlo, chuť dát si něco, co jsme si sami neuvařili, tak proč si neudělat hezký večer „jako v restauraci“ u sebe doma, třeba při sledování oblíbeného televizního pořadu,“ vysvětluje Hana deGoeij, konzultantka pro korporátní záležitosti a inovace. „Výzva také zapadá do konceptu TV Nova Nastartujme Česko, který jsme spustili na jaře a jehož cílem je dávat prostor iniciativám, které chtějí napomoct udržení naší ekonomiky v chodu,“ dodává.

Do kampaně, která vznikla v rekordně krátkém čase dvou týdnů, vložila Mattoni za podpory TV Nova své vysílací časy původně nakoupené pro vlastní produktovou reklamu. Kampaň bude mít přesah na sociální sítě a je provázaná s webem www.rozbalteto.cz, kde se budou postupně objevovat další a další restaurace, které to navzdory nelehké situaci „nezabalily“.

„Každý máme sovu oblíbenou hospodu nebo restauraci, o které nechceme přijít. Rozhodl jsem se pomoci alespoň touto cestou všem kolegům, přátelům, známým, i neznámým, kteří mají se světem gastronomie něco společného. Proto jsem rád, že kampaň ‚Rozbalte to’ je otevřená všem podnikům po celém Česku, které to ještě nezabalily. Pomozme jim porvat se s náročnou dobou,“ říká Roman Vaněk, zakladatel Pražského kulinářského institutu, který již dvanáct let ve svých kurzech vaření zprostředkovává široké veřejnosti kulinářské umění odborníků a špičkových šéfkuchařů z českých restaurací.

„Mattoni je nedílnou součástí česká gastronomie, proto chceme v obtížném období pomoci celému segmentu. Namísto plánované televizní kampaně na naše minerální vody uvádíme kampaň podporující všechny podniky v Česku, které rozvážejí jídlo domů nebo vydávají přes okénka. Na kampaň jsme věnovali veškerý rezervovaný mediální prostor. Prostřednictvím kampaně „Rozbalte to“ připomeneme lidem, ať podpoří své oblíbené podniky objednávkou jídla domů.“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel Mattoni 1873.

*data společnosti Storyous, která provozuje pokladní systémy v restauracích v ČR

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .