Televize
Publicistika či dokonce kulturní pořady jsou především v menších soukromých médiích téměř nežádoucím jevem. Zbytečně zatěžují konzumenta, nepřitahují pozornost mas a navíc jejich příprava je finančně náročná. Útěchou je, ...
Evropský parlament přijal bez pozměňovacích návrhů novelu směrnice Televize bez hranic. Současná směrnice byla platná od roku 1997 a neodpovídala potřebám televizím nového tisíciletí. Komise na její novelizaci pracovala již od roku 20...
Digitální zpravodajský kanál ČT24 si opět získal více než 1 procentní podíl na dospělém publiku. Tento úspěch drží již čtvrtý týden za sebou a v posledním 47. týdnu má přesně 1,04% dospělého publika. V cílové skupině "dospě...
Rakouští vysílatelé nemají o DVB-H tak velký zájem, jak se očekávalo. Naráží na řadu problémů. Prvním z nich jsou vysoké náklady, dalším nespokojennost s tím, kdo může udělovat licence. Právním zádrhelem jsou i autorská práva ...
Tento podzim se zdá být obdobím rekordů. Před pár týdny si na svá minima šáhla Prima, v uplynulém týdnu zase svých letošních maxim dosáhl kanál ČT1. Roli otloukánka po Nově tentokrát převzal kanál ČT2. Právě na jeho úkor rostly ...
Akcionáři poskytovatelů satelitního rádia Sirius a XM minulý týden schválili sloučení obou společností. Fúzi však ještě musí schválit federální úřady. Finanční analytici v uskutečnění fúze věří, právníci jsou spíše pesim...
Výsledky poslechovosti potvrdily pokračující zájem Britů o digitální rádio. Alespoň jednou týdně poslouchá digitální rádio 28,4% obyvatel ostrovů, 21,7% jich pak žije v domácnosti vybavené DAB přístrojem. Zvyšuje se celkový zásah ...
Páteční Lidové noviny přinesly rozhovor s Milanem Fridrichem, který od prosince povede Redakci zpravodajství ČT. Mluvilo se o jeho plánech v nové funkci, o rozvoji kanálu ČT24 ale i o Fridrichově předchůdci Zdeňku Šámalovi. O změnách, ...
Pravidelný diskusní pořad Média a svět tentokrát věnuje pozornost další soukromé televizní stanici v České republice. O minulosti, současnosti i budoucnosti Prima TV přijde debatovat její výkonný ředitel Petr Chajda. Sledujte v neděli ...
Mediální agentura OMD Czech minulý týden publikovala své odhady vývoje mediálních investic. Měl by pokračovat růst výdajů na televizní reklamu, radio by mělo stagnovat. Nejvíce opět poroste internet. V příštím roce vydají inzerenti n...