Konec výběrového kanálu C8. Chtěl nabízet to nejlepší, nakonec uvolní prostor dětským pořadům

Placený kanál C8 skupiny AMC Networks International CE ukončí své působení na našem trhu. Jeho provozovatel místo toho prodlouží vysílání dětského kanálu Minimax na 24 hodin denně. Obě televize se dělí o jednu programovou pozici.

c8-651

Zaměření na dětskou stanici Minimax

Skupina AMC oznámila tuto změnu ve svém programovém portfoliu před několika dny. Oficiální zdůvodnění je takové, že se chce zaměřit na rozvoj své dětské stanice Minimax, která se ve dne dělí o programovou pozici právě s C8. Díky tomu, že večerní a noční vysílání pod značkou C8 zmizí, získá dětský obsah na Minimaxu prostor po 24 hodin denně.

Ze strany AMC přitom nejde o překvapivý krok. Kanál C8 si za rok a půl své existence nezískal výraznou oblibu diváků. Konkurenční dětské programy – například Cartoon Network nebo Boomerang z portfolia Turner Broadcasting – rovněž vysílají svůj obsah po celých 24 hodin. Cartoon Network se přitom rovněž dělil o svou programovou pozici s kanálem TCM – Turner Classic Movies, ale nyní už na našem trhu funguje samostatně.

Značka C8 si diváky nezískala

Značka C8 měla původně přinášet průřez toho nejlepšího z obsahu všech stanic, které jsou v portfoliu AMC. Vyloženě „nejlepší obsah“ ale ve vysílání C8 chyběl, jelikož skupina AMC si jej logicky nechávala pro své ostatní stanice. I to byl důvod, proč se značka C8 u diváků neujala.

Skupina AMC ve vyjádření pro média mluví o stažení kanálu C8 z obrazovek pouze jako o „pozastavení“. Teoreticky je tedy možné, že se nejedná o definitivní konec vysílání.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .